Vraag

Vragen over Sms Verdubbelaar Relax

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

95 reacties

Reputatie 6
@Mara1205
Ik begrijp dat je dit vervelend vindt en heb het met terugwerkende kracht voor je geactiveerd. Ik heb je nog een priv
Reputatie 2
Als je sms maximaal hebt aangezet en je zet em bv na 2 maanden weer uit..bljven je overgebleven tegoed smsjes dan staan..??
Reputatie 5
@Moiel
Nee, op het moment dat je de Sms Maximaal uitzet dan zijn de overgebleven ook weg
Reputatie 2
De smsverdubbelaar is gewoon gratis bij vodafone, HI etc. Alleen tmobile vraagt hiervoor geld.
belachelijk
Reputatie 2
@Umut89
je bent niet verplicht om deze bundel te activeren.
Reputatie 2
Ik heb geprobeerd om de bundel: 'SMS verdubbelaar' via tariefplan/bundel wijzigen toe te voegen, maar volgens mij werkt dit niet.
Bij mijn abonnementoverzicht is de 'SMS verdubbelaar' ook niet bij bundels toegevoegd.
Ook heb ik geen bevestigingsmail gehad.

Wat doe ik fout?
Reputatie 2
@Marije
Na controle van je gegevens blijkt dat de Sms-Verdubbelaar op 05 januari 2011 is geactiveerd.
Reputatie 2
Ja nu is die toegevoegd bij bundels!

Bedankt!
Reputatie 2
Beste mensen,

Ik heb net geprobeerd de SMS Verdubbelaar toe te voegen.
Volgens mijn t-mobile is alles goed gegaan.

Toen ik mijn e-mail heb nagekeken bleek ik ipv een bevestiging te hebben gehad van deze bundel een bevestiging te hebben gehad van mijn wijziging die ik gisteravond heb doorgevoerd.

Ik heb het nogmaals proberen aan te vragen, maar dit lukt nu niet meer.
Wat is er fout gegaan?

Alvast bedankt.
Reputatie 2
@Joenka,

Je Sms-verdubbelaar is vandaag geactiveerd 06/01/2011 om 15:15:07. Het is dus goed gegaan!
Reputatie 2
Heel fijn om te horen.

Vraag me toch steeds af waarom er geld van mijn tegoed af gaat hoewel ik niks met mijn mobiel gedaan heb dat daar mee samen gaat.

Ik weet niet hoeveel vertraging die saldo-status heeft maar ik heb er totaal geen goed gevoel bij. Ik weet dat je het beste de factuur kunt afwachten.

Kan het trouwens kloppen dat ik bij mijn bundelwijziging niet het volledige saldo heb ontvangen die bij de bundel relax 250 hoor en dat dit verrekend is met de bundel die ik had i-phone 150?
Reputatie 2
@Joenka,

De extra kosten kan je pas zien op het moment dat je factuur zichtbaar wordt in MyT-Mobile. Je belstatus kan som 24 uur tot 48 uur met vertraging worden weergegeven.

Bij een bundelwijziging krijg je je beltegoed pro rata. Jouw belminuten ga je elke 1ste van de maand ontvangen. Je bundelwijziging is gisteren pas ingegaan.
Reputatie 2
wou hier ook wat meer informatie over weten, dus eigenlijk als je sms verdubbelaar hebt en je hebt bijv. in je abbo 130bel minutern en smsjes heb je dan meer smsjes dus als het ware het dubbele daarvan?
Reputatie 2
@lijnw
Stel je hebt 130 (minuten/sms-berichten) dan heb je als je de Sms Verdubbelaar activeert 130 minuten of 260 sms-berichten.
Reputatie 2
Ik zou nog steeds graag de sms maximaal bundel activeren(dit kan nog steeds niet nij mij), maar ik kan geen privebericht versturen.. Kan iemand de bundel nog voor me activeren? Alvast bedankt,
Edevaan
Reputatie 6
@Edevaan

Kun je mij een priv
Reputatie 6
@Edevaan,
De Voordeelbundel Sms Maximaal is inmiddels voor je geactiveerd. Omdat je nieuwe factuurperiode start op de 22e, ontvang je morgen (22 januari) de volledige 1000 sms'jes. Ik heb je nog een priv
Reputatie 2
Ik heb gisterenmiddag mijn sms verdubbelaar geactiveerd in "my T-Mobile"
Echter ik kan nergens zien of de verdubbelaar al actief is.

Is de verdubbelaar
Reputatie 6
@goldy
De Sms Verdubbelaar is nog niet geactiveerd. Dit heb ik alsnog voor je in orde gemaakt. Binnen enkele uren is deze bundel zichtbaar op My T-Mobile bij 'Bekijk en wijzig je abonnement'.
Reputatie 2
Wederom erg bedankt voor je snelle reactie