Vragen sms'en via My T-mobi...

• 13 november 2009
  • 58 reacties
  • 2937 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,
als ik sms via my t-mobile ..
gaat dat dan van me Sms bundel af of van me bel minuten ?

het zou namelijk zonde zijn als van me bel miuten afgaat

Met vriendelijke groet R

This topic has been closed for comments

58 reacties

Reputatie 4
Klik eens op de i die in het rondje staat.
Reputatie 2
Wat is de reden dat ik geen smsjes kan versturen via www.t-mobile.nl wat ik voorheen wel kon doen? Elke keer als ik op "Sms versturen" klik, dan krijg ik dit te lezen: "Sorry, je hebt geen toegang tot de informatie op deze webpagina.". Wel erg vreemd? Willen jullie (T-Mobile) dit graag voor mij oplossen? Bedankt!
Reputatie 2
Extra aanvulling: Als ik vanaf mijn startpagina een sms stuur, lukt dit wel. Maar wil ik nog een sms versturen, dan krijg ik weer hetzelfde liedje als wat ik hierboven geschreven had. Door mijzelf elke keer uit en in te loggen, is dit probleem tijdelijk opgelost. Toch niet normaal?
Reputatie 2
Hallo vuurbok,

Ik heb ook precies dat probleem.
Ik ga volgend jaar ook over stappen naar een abbo.
Maar niet bij T-Mobile, Ikzelf vind dat t-mobile achter uit gaat dus neem ik een andere.
Bijv. Tele2 of KPN ofzo.

Groetjes, Christopher
Reputatie 2
@T-Mobile: gaan jullie dit probleem nog oplossen?

@Christopher: ja, inderdaad moet ik je gelijk geven. Als dit amateuristisch gedrag van T-Mobile zo doorgaat, ga ik zeker overstappen. Van mij mag T-Mobile opgeheven worden. Ik denk eerder aan Telfort, want die is erg goed bereikbaar en ook zeker snel behulpzaam. 😃
@Vuurbok

Ik laat dit voor je uitzoeken. Zodra ik wat hoor, laat ik het je meteen weten.
Reputatie 2
@Harvey

Bedankt voor je reaktie en hopelijk kom je achter wat de oorzaak is van dit probleem. Het blijkt dat ik niet de enige ben die last heeft van dit probleem. 😃
Reputatie 2
Ook ik heb daar last van..
Vreemd dat er een maand later nog steeds geen bericht over geplaatst is?
Word er
Reputatie 2
Inderdaad, het ziet er naar uit dat de klachten hier niet zo nauw genomen worden
@Vuurbok

Excuses dat het zo lang duurt. Ik heb dit, zoals eerder aangegeven, doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Ik heb momenteel echter nog geen antwoord/oplossing. Ik ga hier nogmaals achteraan.
Reputatie 2
Zijn jullie ook zo blij met T-mobile: Ik heb ze vandaag dit mailtje gestuurd:
Ten eerste: Er zijn wel meer onderwerpen waarover klachten ingediend kunnen worden dan die vijf die jullie noemen en waaruit ik verplicht wordt te kiezen! Doe niet zo regide. Dat geldt trouwens voor die hele site van jullie. Beste site 2009? HAHAHA!
Ten tweede: Dit is niet de eerste keer dat ik iets te klagen heb. En de vorige keren werd mij bezworen dat het beter zou worden. Wanneer? In 2040 ofzo?
Ten derde: Zorg eens een keer voor een normaal mailadres waar mensen vragen kunnen stellen; en die beperking van 2000 tekens is natuurlijk al helemaal te zielig voor woorden.
Ten vierde: Als jullie me bellen zet dan gewoon je nummerherkening aan. Anonieme bellers druk ik meteen weg, want altijd tekoppen die me iets willen aansmeren
Ten vijfde: Ik kan geen sms-en versturen. Mijn telefoon is wel bekend (eindelijk) maar er zijn bij T-mobile geen instellingen voor bekend. Desondanks laat deze klotsite me steeds opnieuw naar 1300 sms-em - zonder duidelijke instructies!en stuurt dan terug: Helaas, dit type is niut bekend'. En zeg nu niet dat ik dan de helpdesk moet bellen, want dan heb ik al drie keer gedaan. De eerste keer werd na vijf minuten wachten de verbinding gewoon verbroken. Het was zeker koffietijd? En na opnieuw gebeld te hebben en weer vijf minuten gewacht te hebben werden me TELEFONINSCH de gegevens doorgegeven. Ooit geprobeerd te bellen en tegelijktertijd op die telefoon allerlei setings in te voeren? Denk eens een keer na! Zet die gegevens gewoon op de voorpagina van de site met grote koeieletters. Is dat nou zo moeilijk!
Ik ben dus al weken aan het om het voor elkaar te krijgen en krijg steeds meldingen dat het sms-je is verstuurd. Ja,ja. maar het is nog nooit aangekomen! En jullie brengen wel de kosten in rekening! Ik wil dus dat dat gejatte geld onmiddellijk teruggestort wordt en dat JULLIE het voor elkaar maken dat ik zsm kan sms-en.
Reputatie 7
@ MobilFon

Het zou waarschijnlijk helpen als je zelf wat beleefder blijft.
Reputatie 2
ook dat helpt niet.ze luisteren niet eens en krijg de geeikte antwoorden.
dus dat het niet geduldig geschreven is ken ik me wel indenken.iedere keer is het wat met je overige kosten en belstatus.mensen blijven geen geduld hebben!
Reputatie 7
Mijn ervaring is nog steeds dat je met beleefd blijven meer bereikt. Je wilt zelf toch ook netjes behandeld worden?
@MobilFon

In ons systeem zie ik dat de T-Mobile Klantenservice inmiddels antwoord heeft gegeven op je mailtjes. Wil je voortaan alsjeblieft rekening houden met je taalgebruik op het forum? Bedankt!
Reputatie 2
smsje's opslaan op my t-mobile, kan dat?
Reputatie 2
ja sms'jes opslaan op my t-mobile dat heb ik ook gehoord, maar hoe?
Reputatie 2
ben ook benieuwd, weet nou niet of ik mn sms verstuurd heb of niet.
Reputatie 2
Hallo allemaal,

ik heb relax-abonnement van 300 belminuten zonder smsjes. Maar ik sms vaak op de site van t-mobile bij my t-mobile. Is dit nou een gratis dienst of wordt dat meegerekent bij je factuur???
Reputatie 7
Hallo allemaal,

ik heb relax-abonnement van 300 belminuten zonder smsjes. Maar ik sms vaak op de site van t-mobile bij my t-mobile. Is dit nou een gratis dienst of wordt dat meegerekent bij je factuur???

Klik je op de i naast groeps sms versturen lees je dat een sms versturen via My T-Mobile net zo veel kost als vanaf je mobiele telefoon.
Het versturen van een sms vanaf My T-Mobile naar een family lid valt buiten de Family bundel. Hier worden kosten voor berekend.

Bij jouw abo vallen sms-jes buiten je bundel. Indien je overstapt naar het nieuwe relax bel en sms je binnen Nederland vanuit je bundel.
Reputatie 2
Ik heb sinds de onderhoud die 2 dagen geleden aan de gang was geen toegang meer tot het SMS geboed van [My T-Mobile ] Ik krijg dan de melding dat er onjuiste login gegevens zijn en dat ik geen toegang tot de informatie heb, terwijl ik gewoon goed ingelogd ben.

Voor de site onderhoud werkte het wel goed, maar nu werkt het niet meer en kan ik alleen nog maar SMSjes versturen via de telefoon zelf. Weet iemand wat de oorzaak hier van kan zijn en of iemand anders dit probleem ook heeft?
@Ryudo

Ik zie dit probleem niet als ik inlog met je accountgegevens. Heb je de mogelijkheid om dit via een ander browser en/of computer te testen?
Reputatie 2
@Ryudo

Ik zie dit probleem niet als ik inlog met je accountgegevens. Heb je de mogelijkheid om dit via een ander browser en/of computer te testen?

Ik heb het geprobeerd met FireFox en Internet Explorer, maar op beiden kan ik gewoon niet meer SMSen via de site, terwijl het voor de onderhoud op de website altijd gewerkt heeft.
Reputatie 2
Dit is nog steeds niet opgelost. Heb het nu ook al op een andere computer geprobeerd, waar ik ook toegang geweigerd krijg zodra ik probeer te SMSen via de site. Wat is er nu precies aan de hand met mijn account?
@Ryudo

Ik ga dit probleem doorzetten naar de technische afdeling. Ik kan dus momenteel niet verklaren wat er met je account aan de hand is.

Edit: Ervaar je dit probleem nog steeds?