Vragen sms'en via My T-mobi...

• 13 november 2009
  • 58 reacties
  • 2937 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

58 reacties

Reputatie 2
Ik zit momenteel in de USA, als ik smsjes verstuur vanaf MY T-mobile, worden die dan tegen het 0,50 ct tarief berekend zoals hier geldt, of gaan die uit mijn onbeperkt sms bundel?
Reputatie 2
Heey ik heb een vraag/probleempje.
Ik had om 31 augustus 23:45 mijn beltegoed opgeladen. Ik kreeg vervolgens een sms met dat ik 300 gratis smsjes zou krijgen omdat ik in de maand augustus mijn beltegoed had opgewaardeerd met minimaal 10 euro. Ik heb t-mobile bonussms, ik had er tot nu toe nooit problemen mee tot de dag van vandaag. Ik dacht al die tijd dat ik mijn gratis smsjes had tot ik geen smsjes meer kon verzenden. Mijn beltegoed was opgeraakt. Alle sms'jes waren dus met kosten en ik had geen bonus-smsjes. Weet iemand hoe dit komt en wat ik moet doen?
alvast bedankt.
Reputatie 2
ik heb sins enige tijd een internet stick van t-mobile op mijn laptop [abbonement]
nu kun je via het programma dat erop staat van t-mobile ook smsjes versturen
maar ik kan niets vinden of je ook voor de smsjes moet betalen
Reputatie 4
Voor die smsjes moet je betalen.
Is 25ct per bericht geloof ik.
Reputatie 6
Heb even moeten zoeken maar het uiteindelijk gevonden. De theemuts (;)) hier boven mij heeft het juist.

De internetabonnementen voor de laptop hebben een prijslijst en daarin staat dat je 25 cent per sms betaalt. Je kan ook een smsbundel nemen als je meer wilt smsen.
Reputatie 2
bedankt voor jullie reactie
Reputatie 2
ik wou graag weten (ik heb prepait) of als je online een sms verstuurd of dit toch van je beltegoed af gaat of dat dit dan gratis is

mvg maatlaje
Reputatie 5
@maatlaje

Als je via My T-Mobile een sms-bericht verstuurd gaat dit gewoon van je beltegoed af.