Vragen/voorwaarden Sms bundels.

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 5
@natascha0

Het is mogelijk om je Sms Verdubbelaar om te zetten naar een Sms Maximaal. Ik heb je een priv
Reputatie 3
hallo t-mobile,

ik wil graag een sms verdubbelaar bij mijn abonnement hebben, want ik krijg nu elke maand heel veel overige kosten. Ik ben erachter gekomen hoe ik dit via my t-mobile kan activeren, maar ik wil graag weten of ik dit ook weer uit kan zetten. Zodat ik niet voor de rest van mijn contract vast zit aan die
Reputatie 4
[QUOTE=Miniplaat;754492]hallo t-mobile,

ik wil graag een sms verdubbelaar bij mijn abonnement hebben, want ik krijg nu elke maand heel veel overige kosten. Ik ben erachter gekomen hoe ik dit via my t-mobile kan activeren, maar ik wil graag weten of ik dit ook weer uit kan zetten. Zodat ik niet voor de rest van mijn contract vast zit aan die
Reputatie 2
NIETDOEN!!!
ik heb dit ook gedaan
volgende factuur: 70,00 euro
Reputatie 6
Badge +8
En wat stond er dan op je factuur wat niet klopt noah123

Graag wat onderbouwing.
NIET DOEN is niets zeggend zonder reden.

Gr
CENTAUR
Reputatie 3
@noah123

hoe kom je aan een factuur van 70 euro dan? ik heb nu elke maand een factuur van minstens 40 euro, omdat ik zoveel over mn bundel heen zit. als ik nu 2.50 per maand meer betaal en vervolgens niet over mn bundel heen ga bespaar ik toch juist geld? dan kom ik op 23.50 ipv 40 euro, lijkt me toch een goede zaak?
Reputatie 2
@noah123
Je factuur bedrag is zo hoog omdat je op 14 oktober 2010 je Sms Maximaal bundel verwijderd en daarvoor in de plaats een Sms 25 aan laat zetten. Als je dan meer als 25 sms-berichten maakt, is je factuur inderdaad hoger.
Reputatie 2
Ik heb sinds vandaag mijn sms maximaal, maar daarnaast heb ik t-mobile family, maar ik weet niet of mijn sms maximaal is geactiveerd, want als ik nou gewoon sms dan gaat dat van mijn abonnement af, terwijl het eerst van mijn bundel af zou moeten gaan
Reputatie 2
@Lizannne,

Je ontvangt meteen de eerste verbruikseenheden (sms) pro rata tot aan de volgende billday daarna loopt de bundel gelijk met de minuten bundel. Wacht tot je eerst volgende factuur, dan pas kun je zien wat er aan extra kosten in rekening is gebracht.
Reputatie 2
Hoe kan ik sms maximaal uitzetten ?
Reputatie 6
Dat kan je doen op my t-mobile. Kies voor bekijk en wijzig je abonnement.
Reputatie 2
Ik wil mijn sms maximaal uitschakelen, maar via mijn T-Mobile lukt dit niet.
Bij abonnement wijzigen/aanpassen krijg ik niet de mogelijkheid om het uit te schakelen.

Hoe kan ik het wel uitschakelen??
Reputatie 2
Heb ik al geprobeerd maar ik krijg geen optie dat ik het uit kan zetten
Reputatie 2
hallo, Ik zit er aan te denken om een relax abbonoment af te sluiten met met sms maximaal omdat ik meer sms dan bel. Maar ik vraag mij af gaan de eerste smsjes die je verstuurd van je relax bundel af, of gaan ze eerst van die 1000 smsjes af.
Want zou ut het geval zijn dat het van de belbundel af zou gaan zou het betekenen dat ik geen belminuten over houdt. Misschien een domme vraag maar ik hoop een antwoord terug te krijgen!

Alvast bedankt
Reputatie 7
De sms-jes die je verstuurt gaan van je maximaal bundel af. Pas als je die verbruikt hebt gaat het van je relax bundel af.

Gr.
Reputatie 6
@diamandje

De optie om het te verwijderen is niet beschikbaar omdat je een SMS-maximaal vast hebt, deze loopt gedurende de contractperiode en kan op 18 Februari 2011 verwijderd worden.
Reputatie 5
@Marc71
Je huidige abonnement liep tot 02/01/2011. De eerste mogelijkheid om de Sms Maximaal uit te zetten is op 03/02/2011.
Ik heb je tevens een priv
Reputatie 7
[modbreekt]

Deze discussie is overbodig geworden en daarom gesloten.

Vragen over Sms Maximaal kunnen gesteld worden in het topic [thread=117549]Vragen over SMS Maximaal (deel 2)[/thread].

Vragen over de Sms Verdubbelaar kunnen gesteld worden in het topic [thread=108748]Vragen over Sms verdubbelaar RELAX[/thread].

[/modbreekt]
Reputatie 2
ik heb nu een Relax20 simonly abonnement (contractvrij). Ik wil sms-maximaal veranderen naar sms-verdubbelaar. Is dat mogelijk en zo ja, hoe doe ik dat?
Reputatie 6
als het een duurderen optie is kan je het veranderen je beld dan met06-2400=1200 of 0800 7112
Reputatie 6
@Debbe
Je kunt de Sms Voordeelbundel eenvoudig wijzigen via je My T-Mobile account. Dit doe je via Bekijk en wijzig je abonnement > Wijzig je tariefplan en bundels > Sms-bundels.