Beantwoord

Vriendenkorting niet gekregen

• 22 november 2017
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Ik heb op 21-10-2017 de bevestiging ontvangen dat mijn aanmelding is ontvangen en in behandeling is genomen en dat er een reactie per mail volgt. Daarna niets meer vernomen.
De korting is overigens niet op mijn laatste factuur van 22-11-2017 verwerkt.
Wat gaat er hier niet goed?

Marcel
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 november 2017, 13:49

Hoi Marcel,

Ik ben meteen even het systeem ingedoken om te kijken waarom je niets gehoord hebt! Ik zie dat er wel een mail is uitgegaan met uitleg, maar wellicht is die niet goed bij jou aangekomen. De aanvraag was afgewezen, omdat deze volgens het systeem niet binnen 4 weken na activatie van het nieuwe contract is gedaan. Echter zie ik dat dit niet klopt - het nummerbehoud is op 2-9 aangevraagd, maar het contract is op 2-10 ingegaan. Ik denk dat hieruit de vergissing voortkomt.

Je bent dus wel degelijk op tijd geweest met aanvragen en om deze reden heb ik voor jullie beiden 25 euro Vriendenkorting toegevoegd! Dit zullen jullie terugzien op de volgende factuur. 😃

Mocht je nog meer vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

@CrisTien: Om welke aanvraag gaat het bij jou? Op welke datum heb je die gedaan? Ik kijk er graag even naar!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Vermoedelijk afgewezen.
Hier hetzelfde. Wel bevestiging gekregen maar verder niet meer.
De moderators kunnen misschien even kijken wat er mis is?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marcel,

Ik ben meteen even het systeem ingedoken om te kijken waarom je niets gehoord hebt! Ik zie dat er wel een mail is uitgegaan met uitleg, maar wellicht is die niet goed bij jou aangekomen. De aanvraag was afgewezen, omdat deze volgens het systeem niet binnen 4 weken na activatie van het nieuwe contract is gedaan. Echter zie ik dat dit niet klopt - het nummerbehoud is op 2-9 aangevraagd, maar het contract is op 2-10 ingegaan. Ik denk dat hieruit de vergissing voortkomt.

Je bent dus wel degelijk op tijd geweest met aanvragen en om deze reden heb ik voor jullie beiden 25 euro Vriendenkorting toegevoegd! Dit zullen jullie terugzien op de volgende factuur. 😃

Mocht je nog meer vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

@CrisTien: Om welke aanvraag gaat het bij jou? Op welke datum heb je die gedaan? Ik kijk er graag even naar!
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem. 17 oktober bevestiging van aanmelding voor vriendenkorting en nooit meer iets gehoord. Kan ook mijn aanvraag nagekeken worden?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi B1angel,

Dat is inderdaad wel een tijd geleden, dat zou ondertussen wel verwerkt moeten zijn!

Ik zie dat je mijn collega via de Chat hebt gesproken en dat je een e-mail hebt verstuurd met de ontvangstbevestiging van Vriendenkorting. De afdeling die over Vriendenkorting gaat gaat zich hier nu over buigen en zal dit verder voor je afhandelen! Hopelijk is het allemaal snel opgelost!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten!

Reageer