Beantwoord

Waar moet ik Vriendenkorting aanvragen?

• 20 december 2017
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Ik ben nieuwe klant sinds 14 december en maak nu ook deel uit van een groep. Om de korting te krijgen op mijn aansluiting moet ik me aanmelden bij vriendenkorting. Ik heb alles doorgezocht maar ik kan niet vinden waar ik mij moet aanmelden. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Johrick 20 december 2017, 11:42

Hey Maraijke,

Welkom bij de Magenta family! Als ik het goed begrijp ben je dus lid geworden via een vriend(in)? En wil jij dus korting ontvangen op je factuur?

Je kan je aanmelden voor vriendenkorting via: www.t-mobile.nl/my/vriendenkorting samen met jouw vriend(in).

Ik hoop dat ik je vraag hiermee heb beantwoord en dat je gaat genieten van je abonnement! Mocht je er nog niet uitkomen dan kan je altijd deze pagina nog eens doorlezen om te kijken of dat het wat duidelijker maakt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hey Maraijke,

Welkom bij de Magenta family! Als ik het goed begrijp ben je dus lid geworden via een vriend(in)? En wil jij dus korting ontvangen op je factuur?

Je kan je aanmelden voor vriendenkorting via: www.t-mobile.nl/my/vriendenkorting samen met jouw vriend(in).

Ik hoop dat ik je vraag hiermee heb beantwoord en dat je gaat genieten van je abonnement! Mocht je er nog niet uitkomen dan kan je altijd deze pagina nog eens doorlezen om te kijken of dat het wat duidelijker maakt.

Reageer