Beantwoord

Waar zijn de gratis MB’s gebleven?

• 5 december 2017
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Goedendag,
Enige tijd geleden een zogeheten ‘family’ aangemaakt met daarin mijn vrouw en twee kinderen en kreeg daarbij de keus tussen korting of elke maand 500MB. Hebben tezamen voor laatste gekozen en dat ook vastgelegd voor de toekomst (kon nml ook wisselen naar keuze)
Nu zie ik, en misschien al veel eerder veranderd?!, dat dit is gewijzigd naar €5,-korting......alleen niet door mij.

Kan dit ook teruggedraaid worden?, ik zie nergens waar ik dit kan wijzigen, of is deze optie verdwenen?

Alvast dank voor uw antwoord ,
Vr gr Frank
icon

Beste antwoord door David 6 december 2017, 11:46

Hoi Frank,

Goed dat je het even vraagt! Dit gaat over T-Mobile Samen, daar kun je een groep voor maken met familieleden.

Bij de nieuwe abonnementen van T-Mobile Go kun je inderdaad geen keus meer maken in het cadeau en krijg je standaard €2,50 of €5,- (afhankelijk van het aantal groepsleden) factuurkorting. Groepsleden die geen Go hebben als abonnement, krijgen nog wel de extra data. Als jij nou zelf niet uit komt met de huidige databundel, dan kun je de factuurkorting natuurlijk ook gewoon inzetten om een MB-aanvuller aan te zetten. Zo strepen de kosten van de aanvuller en de korting van Samen elkaar weg op de factuur. 🙂

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Frank,

Goed dat je het even vraagt! Dit gaat over T-Mobile Samen, daar kun je een groep voor maken met familieleden.

Bij de nieuwe abonnementen van T-Mobile Go kun je inderdaad geen keus meer maken in het cadeau en krijg je standaard €2,50 of €5,- (afhankelijk van het aantal groepsleden) factuurkorting. Groepsleden die geen Go hebben als abonnement, krijgen nog wel de extra data. Als jij nou zelf niet uit komt met de huidige databundel, dan kun je de factuurkorting natuurlijk ook gewoon inzetten om een MB-aanvuller aan te zetten. Zo strepen de kosten van de aanvuller en de korting van Samen elkaar weg op de factuur. 🙂

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag van je!

Reageer