Beantwoord

Waarom heb ik meer tegoed dan afgesproken?

• 11 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Ik constateer dat mijn internettegoed op 5000 MB ingesteld staat.
Bij mijn weten had ik een abonnement van 500 MB; weliswaar bleek dat te weinig maar ik kan me niet herinneren zelf de aanvulling naar 5000 te hebben gemaakt (wel een keer 500 extra)
Is hier een automatisch verhoging toegepast of is er ergens iets fout gegaan?
Wat zijn de financiële consequenties van deze ophoging?

Met vriendelijke groet,
jos Muskens
icon

Beste antwoord door Sam- 11 augustus 2017, 16:57

Hey Jos,

Welkom op het forum! Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt.

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Ik ben blij dat je te veel MB's tot je beschikking hebt in plaats van te weinig. Toch ga ik mijn best doen om je de situatie uit te leggen. :)

Op 20 juli heeft er een vernieuwing plaats gevonden. Bij deze vernieuwing is er gekozen voor 5GB per maand. Je krijgt dus elke maand 5GB tot je beschikking. Na het verbruiken van je MB's kan je eventueel nog een MB-aanvuller aanschaffen om de rest van de bundelmaand mee door te komen.

Je kan inloggen op My T-Mobile en controleren welk abonnement je nu hebt, welke bundels hieraan toegevoegd zijn en wat je maandkosten zijn. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is geworden. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Jos!
Bekijk origineel

2 reacties

Dank voor de reactie.
Inmiddels is het me gelukt om telefonisch antwoord te krijgen: met de zelfde inhoud.
Helemaal gerustgesteld dus; waarvoor dank!
Reputatie 6
Badge +17
Hey Jos,

Welkom op het forum! Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt.

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Ik ben blij dat je te veel MB's tot je beschikking hebt in plaats van te weinig. Toch ga ik mijn best doen om je de situatie uit te leggen. :)

Op 20 juli heeft er een vernieuwing plaats gevonden. Bij deze vernieuwing is er gekozen voor 5GB per maand. Je krijgt dus elke maand 5GB tot je beschikking. Na het verbruiken van je MB's kan je eventueel nog een MB-aanvuller aanschaffen om de rest van de bundelmaand mee door te komen.

Je kan inloggen op My T-Mobile en controleren welk abonnement je nu hebt, welke bundels hieraan toegevoegd zijn en wat je maandkosten zijn. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is geworden. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Jos!

Reageer