Beantwoord

Wachtwoord herstellen bij Deezer lukt niet

• 31 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 350 Bekeken

Ik wil me aanmelden bij Deezers maar de inlogcode die ik krijg via sms is steeds onjuist
icon

Beste antwoord door Muberra 31 augustus 2017, 15:35

Hi Cathnoir,

Ik kom meteen met een update!

Op dit moment heeft Deezer een storing waardoor het opnieuw aanvragen van een wachtwoord via de e-mail vertraagd wordt. Dat is ook de reden dat je nog geen e-mail hebt ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Sorry voor het ongemak dat dit veroorzaakt! Het probleem is in onderzoek en er wordt gezocht naar een oplossing. Zodra er meer bekend is zullen wij dit delen in dit topic!

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, ben je altijd welkom om die te stellen in dat topic!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem.
Reputatie 4
Hi Jwdebruijn,& CathNoir,

Ik wil jullie allebei van harte welkom heten op ons forum! :)

Leuk om te lezen dat jullie je allebei hebben aangemeld voor onbeperkt muziekplezier met Deezer! Als het goed is al er al automatisch een account voor jullie aangemaakt. Dat betekent dat jullie dan niet zelf een account hoeven te activeren. Kunnen jullie allebei naar deze Deezer- link gaan en jullie e-mailadres invullen wat bij ons bekend is? Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten' en dan krijgen jullie een e-mail van Deezer, waarmee jullie een eigen wachtwoord kunnen aanmaken en inloggen.

Willen jullie dit proberen en mij laten weten of het is gelukt? Ik sta sowieso voor jullie klaar!
Hoi Muberra

Ik krijg helaas geen e-mail met gegevens.

Groetjes Cathelijne
Reputatie 4
Hi Cathnoir,

Ik kom meteen met een update!

Op dit moment heeft Deezer een storing waardoor het opnieuw aanvragen van een wachtwoord via de e-mail vertraagd wordt. Dat is ook de reden dat je nog geen e-mail hebt ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Sorry voor het ongemak dat dit veroorzaakt! Het probleem is in onderzoek en er wordt gezocht naar een oplossing. Zodra er meer bekend is zullen wij dit delen in dit topic!

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, ben je altijd welkom om die te stellen in dat topic!