Vraag

Wat is de gratis Travel & Surf bundel?

• 27 maart 2017
  • 1 reactie
  • 1014 Bekeken

Op mijn lijst van abbonnement staat onderaan : surf&travel GRATIS. Hoe komt het dat ik dan toch een pas moet kopen in duitsland oostenrijk etc?

1 reactie

Reputatie 4
Hi Samsung12,

Ben je op dit moment in het buitenland?

De Travel & Surf bundel is in het leven geroepen om de klant te beschermen tegen onverwachte kosten. Stel je voor je bent in het buitenland en je hebt niet door dat je roaming aanstaat, dan kunnen de kosten heel hoog oplopen. Daar is niemand blij mee! Met de Travel & Surf bundel wordt de dataroaming afgeschermd en je internet automatisch geblokkeerd. Op die manier kan je nooit onverwachte kosten maken. Deze service is geheel gratis en speciaal voor de bescherming van onze klanten.

Mocht je in het buitenland gebruik willen maken van mobiel internet, dan kan je kiezen voor bijvoorbeeld; een Travel & Surf internet pas of betalen per MB's. Met een Travel & Surf pas kan je een tijdelijke internetbundel kopen voor een vaste prijs en hoef je niet bang te zijn voor extra kosten. Dus, voor een vast bedrag een vast aantal MB's. De tweede is betalen per MB's, maar dat is handiger als je maar heel kort op het internet zit. Als je kiest voor betalen per MB, berekenen we kosten per MB die je gebruikt, tot een maximum van € 60,50. Als je deze limiet bereikt moet je opnieuw kiezen tussen verder betalen per MB of een Travel & Surf pas kopen. Maar een Travel & Surf pas is uiteindelijk altijd voordeliger dan betalen per MB! Er is ook nog een optie wat een "Altijd EU Internet" heet. Dat is erg handig als je veel in het buitenland reist en veel internet. Deze bundel schaf je aan naast je reguliere internetbundel voor Nederland.

Ik hoop dat ik je meer duidelijkheid heb kunnen geven!

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik help je graag verder 😃

Reageer