Beantwoord

Wat is de status van mijn voordeelbundel?

• 13 april 2016
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb inmiddels al een aantal smsjes gekregen dat de bundels die ik heb autmatisch verlengd worden als er genoeg beltegoed is. Ik heb dit al een aantal dagen achter elkaar gekregen. De voordeel bundels zouden inmiddels gestopt moeten zijn, of ik zou een bericht moeten hebben gehad dat ze verlengd zijn geworden maar beiden is niet van toepassing. Er staat wel dat de voordeelbundels afgelopen zijn op mijn profiel, maar ze staan nog wel alsof ze actief zijn en internet en bellen doen het wel.

Nu heb ik mijn tegoed opgeladen en daar bevestiging van gehad, maar ik zie dit ook niet op mijn profiel. Ik weet niet of ik nu nieuwe bundels moet activeren of niet? En wat automatisch is verlengd en wat niet?

Alvast dank.

M.v.g.
icon

Beste antwoord door David 14 april 2016, 10:43

Hey Naat38r,

Het is inderdaad behoorlijk gecompliceerd allemaal, veel dubbele berichten enzovoorts! :S

Ik heb de belbundel nu voor je verlengd tot 14 mei en ook vergoed. Zou jij eens kunnen kijken wat er gebeurt wanneer je via je My T-Mobile de databundel activeert, als je dit zou willen natuurlijk. Ik zie dat je op 13 april €15,- beltegoed toegevoegd hebt en deze heb je op dit moment nog niet verbruikt, daar zou je dus eventueel een databundel van kunnen aanschaffen. Je ziet dit beltegoed ook nog terug op je My T-Mobile account.

Laat even weten of het lukt om de databundel te verlengen, anders doen wij het handmatig voor je en kijken we wat er nou precies verkeerd gaat. Het is een aparte vraag, maar heb je de laatste tijd je telefoon opnieuw opgestart? Het zou kunnen dat je in een soort loop zit waardoor je de berichten continu ontvangt.

Ik ben heel benieuwd, houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Naat38r,

Het is inderdaad behoorlijk gecompliceerd allemaal, veel dubbele berichten enzovoorts! :S

Ik heb de belbundel nu voor je verlengd tot 14 mei en ook vergoed. Zou jij eens kunnen kijken wat er gebeurt wanneer je via je My T-Mobile de databundel activeert, als je dit zou willen natuurlijk. Ik zie dat je op 13 april €15,- beltegoed toegevoegd hebt en deze heb je op dit moment nog niet verbruikt, daar zou je dus eventueel een databundel van kunnen aanschaffen. Je ziet dit beltegoed ook nog terug op je My T-Mobile account.

Laat even weten of het lukt om de databundel te verlengen, anders doen wij het handmatig voor je en kijken we wat er nou precies verkeerd gaat. Het is een aparte vraag, maar heb je de laatste tijd je telefoon opnieuw opgestart? Het zou kunnen dat je in een soort loop zit waardoor je de berichten continu ontvangt.

Ik ben heel benieuwd, houd ons op de hoogte!
Hi David,

Dank voor het snelle antwoord.

Ik heb online internet bundel geactiveerd en daar heb ik nu een bevestiging via een smsje van gekregen. Is het nu geregeld?

Ik start af en toe mijn telefoon opnieuw op. Ik doe dit altijd al dus ik weet niet of het probleem hierdoor komt.

Bedank in ieder geval!
Reputatie 7
Badge +20
Helemaal goed, Naat38r, je databundel is ook goed geactiveerd! :)

Als je twijfelt, kun je het altijd nakijken in je My T-Mobile omgeving! Dan weet je het in ieder geval zeker.

Mochten er nou nog problemen de kop opsteken, laat het dan gelijk even weten!

Reageer