Beantwoord

Wat is een 100 MB-aanvuller?

• 3 november 2014
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Hallo,

Kan iemand me vertellen wat de 100 MB-aanvuller optie inhoudt?
Ik kan deze toevoegen bij verbruikdetails voor 2,50 en vraag me af wat ik er voor koop? Nu heb ik bijvoorbeeld iets meer dan 10MB gebruikt en dat kost me verder zonder databundel 8,95.
Betekent het dat ik nu door 2,50 te betalen ik 100MB data kan verbruiken?
Alvast bedankt voor het antwoord, als iemand het me kan vertellen.

Groet,
John
icon

Beste antwoord door Minty 4 november 2014, 19:28

De 100 MB aanvuller houdt in dat je 100 MB krijgt voor €2,50. Dit bedrag gaat niet van het flextegoed af omdat het een bundel betreft (de oude bij Flex horende web'n'walk bundels komen ook gewoon bovenop de abonnementskosten). Mijn ervaring is dat alleen de Travel & Surf passen (internet in buitenland) van het Flextegoed gaan.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Wat voor abo heb je momenteel?
Dan kan ik beter meedenken en kijken voor je.

Als je kn kiezen voor de data aanvaller dan houd dat idd in dat je voor die 2,50 100 mb heb.
Die 2,50 zijn wel extra kosten en van niet uit je tegoeden.
Hey dank voor je antwoord.
Ik heb een flex30 sim only '07 abo. Daarom vraag ik me af of die niet uit mijn tegoeden zal gaan.
Reputatie 5
De 100 MB aanvuller houdt in dat je 100 MB krijgt voor €2,50. Dit bedrag gaat niet van het flextegoed af omdat het een bundel betreft (de oude bij Flex horende web'n'walk bundels komen ook gewoon bovenop de abonnementskosten). Mijn ervaring is dat alleen de Travel & Surf passen (internet in buitenland) van het Flextegoed gaan.
Dank voor de antwoorden, nu is het me duidelijk. Jammer dat het niet uit mijn tegoed gaat!

Reageer