Vraag

Wat is verschil tussen Deezer en Spotify?

Dag,

Ik probeer met het oog op een nieuw abonnement te achterhalen wat nu precies het verschil is tussen Deezer en Spotify, qua functionaliteit en kosten. Op het web is wel het e.e.a. aan info te vinden, maar wat nu het beste is wordt daarmee niet duidelijk en ik mis de ervaringen van gebruikers.
Krijg graag een advies.

M vr gr Enrico

10 reacties

Reputatie 3
Goedemorgen enrico007,

Welkom op het T-Mobile Forum! ;)

Deezer en Spotify houden elkaar scherp. De diensten lijken wel wat op elkaar.
Maar Deezer is veel visueler ingesteld. Meer kleur, mooie focus op albumcovers en strakke bannering maken Deezer een mooie site. Een van de grootste verschillen tussen Deezer en Spotify is dat Deezer browser-based is. Je kunt dus op elk apparaat met internet je account openen en hoeft geen programma te installeren zoals bij Spotify.
Dus kortom is Deezer makkelijk en prettig in gebruik.
Reputatie 6
@enrico007

De consumentenbond heeft een vergelijking van deze 2 diensten gemaakt. Je kunt dit hier vinden.
Reputatie 4
de consumentenbond spreekt de waarheid, tis alleen van jan 2012... het heeft naar mijn idee nu meer liedjes.

en is sinds kort (heb ik vernomen) een jaar gratis uit te proberen. wel goed in de gaten houden dat dit alleen geldig is als je het als internetsite bezoekt, en niet via de app op mobiel of tablet.

delen kan inmiddels via alles, whatsapp, google+, facebook, misschien ook twitter. maar dat leek me al vrij logisch.
Reputatie 4
@ enrico007 en storm91

Deezer en Spotify zijn vergelijkbare diensten, een groot voordeel is wel dat je als klant van T-Mobile een scherpe aanbieding kunt krijgen voor het gebruik van deze bundel! Via deze website kan je nog allerlei aanvullende informatie vinden over Deezer! Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit natuurlijk graag 🙂
Reputatie 4
@WillemE

kweet het. maak er zelf gebruik van met 6 euro per maand, premium+ 😛 maar toch bedankt voor de info.
Reputatie 4
@ storm91

Hahaha ok dat is goed om te horen! Een tevreden gebruiker van Deezer dus? 😉
Reputatie 4
@ WillemE

ik wel in ieder geval, tis alleen jammer dat het nog weinig gebruikt wordt door vrienden (actief teminste). maar dat komt wel met de tijd.

edit: enkel de beta app werkt niet altijd makkelijk met knopjes, maar daar is het ook beta voor!
Reputatie 4
teminste, de nieuwste beta app die op de facebook pagina van deezer kwam, tijdje geleden.
Is Deezer ook in iTunes te importeren, ik heb namelijk tuneshell erop staan een equalizer programma maar importeert alleen maar iTunes dus geen Deezer kan het geluid niet aanpassen. Is er misschien wel een equalizer programma die alles importeert zodat ik alles kan bewerken. Groet jannos
Reputatie 4
@Jannos

Welkom op het forum! :D

Ik zie alleen de mogelijkheid om iTunes libaries in Deezer te laden niet andersom. Dit heeft denk ik te maken met het feit dat Deezer een op zichzelf staand programma is waarin de offline albums worden gestreamd.

Reageer