Vraag

Web n Walk 2 jaar GRATIS (of

Reputatie 2
Ik heb me vorige week aangemeld voor 1 maand gratigs internet op mijn mobiel. Wat me vanaf die dag opvalt is dat de overige kosten elke dag flink oplopen. Is het zo dat de kosten van deze maand gratis internet pas na de

This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 2
@renenuenen

Je gratis internet start vanaf het moment van aanmelding. Als je verder geen extra kosten maakt kunnen deze niet zomaar oplopen. Het is vervelend maar wacht je factuur af, blijken dit toch internetkosten te zijn worden deze uiteraard gecrediteerd.
Reputatie 2
Ben al 10 jaar een tevreden T-Mobile-klant, maar heb nu t
Reputatie 5
Ben bang van niet... Ben ook al jaren trouwe klant, vernieuw mijn abb, krijg mijn nieuwe toestel thuis en zie dat T-mobile bij IEDER abb nu 24 mnd gratis internet aanbiedt. Gelijk gebeld, maar helaas... Net na een intensieve mailwisseling en diverse telefoontjes over en weer tot de conclusie gekomen dat T-mobile niet aan klanten binding doet. Eerst bestond deze aanbieding niet, toen alleen voor de relax online 25 (en niet voor de 15 zoals ik nu heb) en nu alleen voor de echt nieuwe abbonnementen (terwijl ik toch echt abbonnementVERNIEUWING heb..) Het enige wat ze voor me konden doen was, jaaaa let op, een half jaar gratis internet aanbieden, en daarna betaal ik gewoon 9,95 (de andere anderhalf jaar.)

Jammer, ik denk dat je pech hebt..
Reputatie 2
Overigens is het verschil niet
Reputatie 5
[QUOTE=stephenvdm;739463]
Niet dat ik ontevreden ben over T-Mobile of de service hoor.., integendeel, ben al 10 jaar abonnee.., maar had het w
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb vorige week een nieuw relax abonnement afgesloten en daar zou dan 24 maanden gratis internet bij zitten. Heb je dit dan meteen automatisch of moet je het dan toch als extra bundel erbij aanklikken? zoals voor de smsjes.

Alvast bedankt.

Chantal
Reputatie 2
ik wil me ook aanmelden voor gratis internet. hoe kan dat?
Reputatie 2
Volgens de reclames op tv en de banners op de T-mobile site is er nu gratis mobiel internet verkrijgbaar.
Ik heb zelf een SO flex 20 abonnement, kom ik nu ook in aanmerking voor gratis mobiel internet?, of is dit alleen voor nieuws abo's ofzo.
Als ik bij mijn bundels voor W&W wil kiezen zie ik daar een bedrag bijstaan, dus niet gratis ofzo.
Reputatie 2
ik heb 2 weken voor die gratis internet mijn abbo verlengt maar die start pas over 3 maandjes krijg ik nu ook dat grattis w'n'w of moet ik wel 9,95 betalen. ik hoop dat t-mobile my die gratis w'n'w geeft.
Reputatie 2
Beste Tmobile,

Mijn nieuwe abonnement is op 18 augustus 2010 ingegaan.
Betreft Relax 25 incl onbeperkt sms en internet standaard. Op 20 augustus komen jullie met gratis internet.
Krijg ik dat ook? Ik heb tevens de Nokia E72, deze wordt ook aangeboden bij deze actie.
Ik hoor graag van u.

Mvg,
Stephan de Beste
Reputatie 2
Heb in juli 1 jarig sim only 30 Relax abonnement afgesloten.
Zie nu dat je, ook bij sim only abonnementen, ook gratis internet krijgt bij 2 jarige abonnementen.
Als ik mijn huidige abonnement omzet naar een 2 jarige, krijg ik dan ook gratis internet er bij?
Reputatie 4
Nee...
Je hebt het afgesloten voor 1jr.
Dan heb je de kortingen gehad die daar bij horen.

Grtjes
Koffiemok
Reputatie 2
Misschien als je early renewal doet? Kost je 70 euro administratie kosten. Als je dit ervoor over hebt, kun je het aan de klantenservice vragen of naar de t-mobile shop gaan. Gaat dan in nadat je 1-jarig contract afgelopen is.
Reputatie 2
Ben ook al 8 jaar tevreden klant, maar begrijp niet dat bestaande klanten niet mogen\kunnen meeprofiteren van dergelijke acties.

Ik heb een maand geleden mijn abo verlengd met 2 jaar, en zie nu dat voor nieuwe klanten \ nieuwe abonnementen Web'n'Walk gewoon gratis is.

Wij moeten nu nog tot 2012 betalen voor Web'n'Walk, terwijl anderen gewoon gratis gebruik mogen maken van hetzelfde. Lijkt me oneerlijk....

Het zou T-mobile goed staan als ze klanten, die recent voor 2 jaar verlengd hebben, mee nemen in dergelijk acties.
Reputatie 2
Nou inderdaad...ik ehb in april ook mijn contract verlengd en nu gooien ze me dood met gratis internet.....Maar ons tegemoetkomen ho maar..
Reputatie 2
Het zou leuk zijn als klanten de gelegenheid krijgen om te profiteren van de aanbiedingen die ons om de oren vliegen van gratis internet. Ik heb in april mijn contract vernieuwd, en zit daar tot 2012 aan vast. Overal zijn nu aanbiedingen van jullie. Kan er geen uitzondering gemaakt worden voor klanten dat ze eenmaling hun contract kunnen aanpassen en ook mee kunnen profiteren van de acties? Wel zo klantvriendelijk
Reputatie 2
Ik heb ook een vraag naar aanleiding van web n walk standard. heb van de week een htc wildfire gekocht (relax15) met 24 maanden web n walk standard erbij. Betekent dit dat ik onbeperkt kan internetten op mijn htc of zitten er toch grenzen aan? Bvd.
Reputatie 5
Ik snap het ook niet... Ik heb hier ook al een vraag over deze 'aanbieding' gesteld. Flink heen en weer gemaild met T-Mobile, maar tegemoet komen ho maar...
Reputatie 2
Ik heb net verlengd (Flex) en bij mij zit het er niet bij.
Reputatie 2
Ik ben het hier helemaal mee eens. Je ziet dat aanbieders van alles doen voor nieuwe klanten en hun bestaande klanten vergeten. Dat is jammer. Dat was voor mij ook een reden om bij Vodafone weg te gaan. Het zou T-mobile sieren als ze hier het voortouw in namen.
Ik wil zelf nl. moiel internet erbij, maar niet voor
Reputatie 2
Helemaal eens, ik mag kan mijn contract verlengen omdat het bijna afloopt, maar waar ik ook zoek, sim only met gratis 2 jaar internet zit er niet bij .... of zoek ik niet goed??

Wie maakt me los??
Reputatie 2
Gratis internet voor alleen nieuwe klanten en dan nog maar voor 2 jaar is volkomen belachelijk. Bestaande klanten betekenen dus kennelijk niks voor t-mobile. Ik denk dat ik maar overstap naar KPN. Daar krijg je levenslang gratis internet. Echt de moderne mentaliteit. "jouw geld moet in mijn zak".
Hasch
Reputatie 2
Beetje jammer dit allemaal.
Laten we positief blijven t-mobile gaat eerst nieuwe klanten werven en van het geld
dat ze daar me gaan verdienen krijgen bestaande klanten gratis internet.'
Natuurlijk zullen zij het overige geld storten op een goed doel..........
Maar goed ik ben het met jullie eens dat het een naai streek is. Het gaat niet om een kortingsaktie van 5 euro of zo maar gewoon helemaal gratis. noppes niks nada njenta. echt helemaal niks.. niks zei ik he.
Maar goed Lieve t-mobile neem een voorbeeld aan apple.
Die winnen klanten en die klanten willen niet meer weg. De Apple sekte zeg maar.

Sucses met jullie marketing
Reputatie 6
Badge +8
Tja, is zoals iedereen in de media heeft kunnen lezen een internet"oorlog"gaande.
Kpn is begonnen met ipv 10 euro 2.50 euro internet op je mobiel.
Antwoord van t-mobile is bij ons helemaal gratis.
Denk niet dat het in de planning lag van t-mobile om gratis aan te bieden maar ze moesten wel wat doen.

Bij kpn is het ook alleen voor nieuwe abbonementen.

Is beetje zuur maar is niet anders.

Als je een bank bij een meubelcentrum koopt of een reep chocolade bij de supermarkt en de volgende week is het item in de aanbieding dan kan je toch ook niet terug gaan?

Is pech, niets aan te veranderen

Groetjes
CENTAUR
Reputatie 2
Ik dacht precies hetzelfde. Mijn abo zou eerst 20 juli ingaan, maar door een fout bij t-mobile was m'n toestel geanulleerd. M'n nieuwe abo is toen opnieuw aangevraagd en zou dan op 21 augustus ingaan. Toen ik las van de 24 maanden gratis internet heb ik t-mobile 2 keer een email gestuurd (ordermanagement), maar niet 1 keer een antwoord gekregen. Inmiddels is m'n abo ingegaan, met internet vast plus, maar ik zie niet dat het gratis is of niet. Ik vind het ook erg jammer dat (ik had nog apart gevraagd om een goed voorstel van t-mobile voor verlenging) dat ze dan niet met die 2 jaar gratis internet komen, want ik denk dat ze in juli toch al wel wisten dat ze dit in augustus gingen aanbieden. Als je een klant dan wilt binden geef je een nieuwe klant dat, al is het dan juli. Maar misschien moeten wij t-mobile een cursus klantenbinding geven 🙂