Vraag

Web n Walk 2 jaar GRATIS (of

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 2
Vandaag contact gehad met de klantenservice. Dit is de derde keer dat ik op zo'n manier wordt door T-mobile, en zal echt blij zijn als de twee jarige contractsduur verlopen is. Want uiteraard kon (wilde) men mij niet verder helpen, en moest ik maar aantonen dat T-mobile ongelijk had.
Wat een slechte reclame, wat een waardeloze klantvriendelijkheid en wat een prut organisatie.
Reputatie 4
@pvschijndel
Ik heb je klacht zojuist intern doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.
Reputatie 2
Tijdens de gratis web'n'walk actie van ongeveer 2 maanden geleden had ik m'n abonnement verlengd. Ik had toen gekozen voor de Relax Online 20 2 jarig abonnement en dit stond erbij: Actie: Bij een 2-jarig Relax Online abonnement nu gratis 24 maanden web'n'walk Standaard. Ik heb naar mijn factuur gekeken en ik kom er achter dat de kosten toch verrekend zijn. Dit terwijl er stond dat er bij een 2-jarig Relax Online abonnement ,web'n'walk Standaard 24 maanden gratis zou zijn. Ik snap het nou helemaal niet meer. Kan een van de moderators mij helpen?

mvr guzel
Reputatie 2
Ik heb deze week mijn rekening van afgelopen maand gekregen en schrok me rot: 186 euro!!! Waarvan ruim 150 euro aan internetkosten. En dat terwijl internet gratis zou zijn inbegrepen bij mijn nieuwe abonnement. Ik had hiervoor een i300 maar heb dit in augustus omgezet naar Relax Online 25 (is eind september ingegaan). Op dat moment was er namelijk een actie dat je GRATIS w&w kreeg bij je Relax Online abo voor de gehele duur van het abonnement. Op verzoek van de klantenservice (die ik zelf maar weer heb gebeld) heb ik gister een fax naar T-mobile gestuurd met kopieen van mijn contractsvernieuwing en de bevestiging van de bestelling uit de webshop van augustus. Hierin staat zwart op wit dat er GRATIS internet bij het Relax Online 25 zit wegens de actie. Ik heb vandaag weer gebeld, maar ik kon er niet eens achter komen of mijn fax goed is aangekomen. Ik moet maar wachten tot de medewerker me terugbelt die de fax binnen krijgt....
Kom op zeg jongens, dat is toch geen service???

Ik wil graag een reactie van T-Mobile hierover en wil worden gebeld om dit probleem op te lossen!
Reputatie 2
Op 19 augustus j.l. heb ik weer eens mijn abonnement vernieuwd.
Ik dacht nu dit te hebben:
Relax Online 25 2 jarig abonnement*
* Actie: Bij een 2-jarig Relax Online abonnement nu gratis 24 maanden web'n'walk Standaard. De korting wordt verrekend op je factuur.

Echter heb ik nu inmiddels twee keer een factuur gehad van mijn nieuwe abonnement en op beide facturen is internet gewoon in rekening gebracht!
Nou internet ik dus niet op mijn telefoon tenzij ik ergens met wifi verbinding kan maken, maar dat was dus helemaal niet de bedoeling. Ik wil gewoon overal kunnen internetten zoals ik met mijn vernieuwde abonnement dacht te kunnen gaan doen...

Nou las ik hier op het forum meerdere berichten met dit probleem.
Ik hoop dat T-mobile hier snel op reageert en z.s.m. bij alle gedupeerden (want er zijn ongetwijfeld ook mensen die gewoon betalen zonder te kijken of alles wel klopt of geen zin hebben om er achteraan te gaan) netjes het teveel in rekening gebrachte geld verrekend.
Reputatie 5
@Miekjuh
Deze verlenging heb je gedaan via de webshop en je kreeg 1 maand 100% korting op de Sms Maximaal.
Er staat geen web'n'walk aktief op je abonnement. Zou je de contractsbevestiging willen nakijken of de web'n'walk bundel erbij staat?
Ik heb je ook een prive bericht gestuurd, zou je daar op willen reageren?
Reputatie 2
Ik heb dus het zelfde!!
Vandaag mijn 1ste factuur online schrok me een hoedje,ook ik heb die aanbieding 2 jaar relax online 20 en 24 mnd gratis! web n walk standaard, en aansluitkosten is ook het volle bedrag gerekend zou 24,95 zijn???Kreeg bij het afsluiten er een paar brieven bij met de met de algemene voorwaarden en de tarieven/aanbiedingstarieven van 01-08-2010 tot 31-08-2010 en daar staat het toch echt op!! Begin augustus nieuw abonnement afgesloten op deze aanbieding met SE mini pro op 09-08-2010 de SE omgeruild beviel niet en in Belcompany winkel voor een HTC Legend op hetzelfde abonnement en deze is 12-10 -2010 ingegaan.
Ook ik hoop op snel antwoord
Reputatie 5
@Roos1976

Je abonnement is inderdaad op 12/10 ingegaan. Het betreft de eerste factuur. Uitleg hierover vind je op de https:// https://www.t-mobile.nl/my-t-mobile/faq/eerste-factuur.
De Web'n'walk bundel met de korting staat aktief.

Ik zag ook dat de aansluitkosten in rekening waren gebracht.
De korting die je daar op zou krijgen was niet verwerkt, dat heb ik in orde voor je gemaakt.
Ik heb een credit nota aangemaakt van €27.55 voor je. Binnen enkele dagen is deze ook zichtbaar op My T-Mobile.
Dit bedrag wordt verrekend met de eerste factuur.
Reputatie 2
Dank je wel Ries voor je reactie en dat je het zo snel in orde hebt gemaakt!
Dus het bedrag voor het internet gaat er ook nog af als ik het goed begrijp?

Groet Roos
Reputatie 7
@Roos1976
Dat heb je goed begrepen. 🙂
Reputatie 2
Ries heeft nu alleen een credit factuur voor de aansluitkosten gemaakt, dus dan kan ik dat ook nog voor het internet verwachten neem ik aan,want dat is nu ook gerekend op de 1ste factuur
Dank je wel! wederom voor de snelle reactie 🙂
Reputatie 7
@Roos1976
De korting is vandaag voor de periode van 24 maanden toegevoegd. Deze korting zie je pas terug op de factuur.
Reputatie 2
Super!!!!
Nogmaals bedankt!

🙂
Reputatie 2
Ik heb een abo afgesloten in maart 2009. Ik zou daar 2 jaar gratis Web 'n Walk bij krijgen.

Deze aktie is terug te vinden op:
www.recars.nl/Download.aspx?File=2306

Op mijn contract staat helemaal niets vermeld over gratis internet maar het eerste jaar kreeg ik het telkens gratis. Nu is het ineens opgehouden.

Zijn er meer mensen met dit probleem!?
Reputatie 7
@josborkent
Je hebt het contract op 19 februari 2009 afgesloten. Automatisch geldt de actie die er op dat moment was. In het eerste kwartaal van 2009 werd web'n'walk Plus vanaf een Relax 300 voor de duur van 24 maanden gratis aangeboden.

Op je facturen kun je terugzien dat je deze korting hebt gehad tot 12 juli 2010. Een medewerker had naar aanleiding van een klacht een extra korting toegevoegd. Helaas was het gevolg hiervan dat de bestaande korting automatisch werd verwijderd. Dit had niet mogen gebeuren en ik bied je hiervoor onze excuses aan.

Ik heb de korting weer toegevoegd en de misgelopen korting over de periode van 12 juli 2010 tot 16 november 2010 gecrediteerd.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb in september een Relax 20 abonnement afgesloten voor 2 jaar. (icm met een Blackberry Bold 9700) Er was op dat moment een actie waarbij je 1 of 2 jaar gratis een Web 'n Walk abonnement kreeg bij Relax abonnement. Ik heb dit alleen nooit gekregen, hoe kan dit?
Reputatie 7
@nielskoh
Je hebt wel de korting 100% korting Instant E-mail gekregen. Deze korting kun je terugvinden op je facturen. Deze korting geldt voor
Reputatie 5
@engel78
Sorry voor de late reactie.
Zag dat er ondertussen het al recht is gezet via de klantenservice.
Reputatie 2
vinniehill schreef:

Ben ook al 8 jaar tevreden klant, maar begrijp niet dat bestaande klanten niet mogen\kunnen meeprofiteren van dergelijke acties.

Ik heb een maand geleden mijn abo verlengd met 2 jaar, en zie nu dat voor nieuwe klanten \ nieuwe abonnementen Web'n'Walk gewoon gratis is.

Wij moeten nu nog tot 2012 betalen voor Web'n'Walk, terwijl anderen gewoon gratis gebruik mogen maken van hetzelfde. Lijkt me oneerlijk....

Het zou T-mobile goed staan als ze klanten, die recent voor 2 jaar verlengd hebben, mee nemen in dergelijk acties.

Wat een onzin, als ik maandag bij de Albert Heijn kom, zijn de actie's van vorige week toch ook niet meer voor de aanbiedingsprijzen? En ik koop al 25 jaar bij Albert Heijn, voor zeker 400 euro per maand !
Een aanbieding begint, en houd weer op. makkelijk zat. Hahaha ik zie het voor me.... Hallo ik heb vorige week gehakt gehaald, en nu is het 3 euro goedkoper, mag ik ff vangen?
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem. Heb in augustus 2010 mijn contract via internet vernieuwd van een flex 20 naar relax online 25. De aanbieding daarbij was 24 maanden gratis internet: dit was voor mij de reden om mijn abonnement te wijzigen.

In de eerste maand is deze korting inderdaad verwerkt op de factuur, maar op de daarna volgende afrekeningen niet. Mijn rekeningen zijn nu twee keer zo hoog als bij mijn oude abonnement, dat was echt niet de bedoeling!

Kan dit voor mij ook gecontroleerd en rechtgezet worden?
Reputatie 5
@smjf
Ik heb het nagekeken voor je maar de actie die bij de web'n'walk zit was 1 maand 100% korting. Deze heb je ook gekregen zoals je zelf al aangaf.