Vraag

Web'n'walk flexibel/vast

Toon eerste reactie

82 reacties

Reputatie 2
Hoi,

Kan ik mijn web 'n walk abonnement vroegtijdig stopzetten? Ik zit er in principe nog een jaar aan vast..

Groetjes!
Reputatie 2
Dat kan niet bij oude abonnementen voor zover ik weet. Bij de nieuwe Relax abonnementen kan je wel WnW maandelijk aan en uitzetten mits je niet kiest voor WnW Vast.
Reputatie 1
@zeester

Het is niet mogelijk om je web'n'walk bundel voor de einddatum van je huidige contact op te zeggen.
Reputatie 2
Is het mogelijk als ik vandaag via My T-Mobile Web & Walk aanzet
en een maand later deze weer uit kan zet.
of zit ik er dan de gehele resterende perionde van mijn contract
aan vast.

Ik gebruik nu een sim only 150 belminuten met 100 gratis sms (oude prijsplan)
Reputatie 2
hvvl schreef:

Is het mogelijk als ik vandaag via My T-Mobile Web & Walk aanzet
en een maand later deze weer uit kan zet.
of zit ik er dan de gehele resterende perionde van mijn contract
aan vast.

Ik gebruik nu een sim only 150 belminuten met 100 gratis sms (oude prijsplan)

gevonden op de prijzenlijst van t-mobile zelf : Voor web
Reputatie 5
@hvvl, je dient er wel rekening mee te houden dat je moet overstappen naar een van de huidige Relax tariefplannen. Je kunt je nieuwe Relax tariefplan inderdaad uitbreiden met web'n'walk Flexibel.
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

@hvvl, je dient er wel rekening mee te houden dat je moet overstappen naar een van de huidige Relax tariefplannen. Je kunt je nieuwe Relax tariefplan inderdaad uitbreiden met web'n'walk Flexibel.

bedankt voor de reactie,
Ik begrijp niet goed wat u bedoel.
Ik heb nu relax 150 sim-only met 100 gratis sms (oude prijsplan) 1 jaar.deze loopt af op 12-08-2010.
ik wil nu web en walk toevoegen aan mijn huidige abonnement,en dit per maand aan of uit te kunnen zetten.
welke keuze heb ik dan ?
1 ja dat kan,dan zit je er aan vast voor de rest van je contract
2 ja kan,is maandelijks opzegbaar,welke web en walk moet ik dan kiezen?
3 nee kan niet, moet overstappen op de nieuwe relax sim-only om zo je web en walk per maand aan of uit te kunnen zetten.
Reputatie 2
antwoord is nummer 3. Eerst overstappen op nieuw Relax plan en alleen dan kun je per maand uit en aanzetten
Reputatie 2
ac6693 schreef:

antwoord is nummer 3. Eerst overstappen op nieuw Relax plan en alleen dan kun je per maand uit en aanzetten

Aangezien ik nu nog een abonnement relax 150 sim-only met 100 gratis sms heb dat afloopt op 12-08-2010. mocht ik nu via myt-mobile overstappen op het nieuwe relax verleng ik dan mijn contract of upgrade ik mijn contract tot einde 12-08-2010
Reputatie 2
Ik ben al een tijdje aan het kijken om mijn huidige abonnement te verlengen. Nu zag ik tot nu toe bij de optie van WnW vast staan dat er 7 euro korting werd gegeven de eerste 12 maanden. Helaas staat dit er nu niet meer bij, maar als ik een nieuw abonnement zou kiezen, staat het er wel bij? Is de actie afgelopen voor bestaande klanten?
Reputatie 2
Ik heb 28 januari mijn contract nog kunnen verlengen met de
Reputatie 3
@FarreD, de korting op de web'n'walk bundel geldt nog steeds, zowel bij een nieuw contract als bij een vernieuwing. De korting geldt alleen op web'n'walk standard 'vast' en niet op web'n'walk standard.
Reputatie 2
Bedankt voor je antwoord. Ik weet dat de korting alleen geldt voor de "vaste" versie, maar ik zie het er niet meer bijstaan als ik contractverlenging kies. Niet bij verlenging van mijn Flex abonnement en ook niet als ik kies voor een verlenging/overstap naar Relax.
(Qua abonnement ben ik er al uit wat ik ga kiezen, upgrade naar Flex 25 met WnW plus, maar het bijbehorende toestel twijfel ik nog erg over. (iPhone of HD2)
Reputatie 5
Als je kiest voor web'n'walk vast dan ontvang je 12 maanden lang
Reputatie 2
Ik zit met hetzelfde probleem!
Ik ben eruit welk toestel ik wil (nokia E72) met relax 20 + wnw vast, echter staat de korting van
Reputatie 5
@lisette7, als je kiest voor een tweejarige vernieuwing met web'n'walk vast dan ontvang je de 12 maanden korting van
Reputatie 2
ik heb een uurtje geleden web 'n walk aangevraagd via my t-mobile

hiervan zou ik een bevestigingmail krijgen, maar die heb ik niet gehad

bij mijn abbo op my t-mobile staat nu wel 'internet' maar geen web 'n walk

is de web 'n walk nu wel of niet geactiveerd??
Reputatie 1
@Eaglelinda

Het is alleen mogelijk om een web'n'walk bundel te nemen in combinatie met het 'nieuwe' Relax. Je maakt nu gebruik van een algemeen 'internet' profiel, je kunt dus niet onbeperkt internetten voor een vast bedrag per maand.
Reputatie 2
hmm dat is niet handig heb net mijn abbo verlengd met een nieuwe telefoon.
mijn verlening zou pas 1 april 2010 ingaan, vandaar dat ik nu vast w&w erbij wilde zetten
(kon eerder wel altijd namelijk)

is er een mogelijkheid dat de verlening al eerder geactiveerd word??
Reputatie 4
@Eaglelinda

De verlenging kan niet eerder worden geactiveerd. Je hebt echter wel de mogelijkheid om binnen je contractsperiode over te stappen naar een Relax (Sim Only) tariefplan. Hierdoor is het wel mogelijk om een web'n'walk bundel aan te vragen, zoals JoeyW reeds vermeldde.

Bij de verlenging heb je gekozen voor Relax 25. Je kunt nu bijvoorbeeld tot aan de verlenging (02/04/2010) overstappen naar een Relax 25 Sim Only. Je kunt uit alle Relax (Sim Only) tariefplannen je keuze maken.
Reputatie 2
Mijn vraag is;

Waarom is het tot 2GB? En zit je daar snel aan? Want ik zat te twijfelen tussen standaard en plus, heb toch plus gedaan. Maar zie nu dat het tot 2GB is, en als je daar snel aan zit, en dan weer terug gaat naar de snelheid van web'n'walk standaard, vind ik het doodzonde van me geld.

Mijn hoofdvraag is dus: Zit je snel aan die 2GB?

Groetjes, Robin.
Reputatie 2
Hoi,
Zal wel meevallen denk ik.
Ligt eraan wat je met je internet doet uiteraard.
B.v tetheren, 9mobiel als modem voor b.v laptop gebruiken) dan kan het snel gaan.
Hetzelfde geldt voor online radio luisteren, youtube filmpjes kijken.
Maar gewoon standaard internet checken of mailen nou nee dan gaat het niet zo snel hoor.
Dus zoals eerder bescchreven, ligt er geheel aan wat je van plan bent met je internet abonnement.
Mvg.
Rodriquez
Reputatie 2
cobraman1966 schreef:

Hoi,
Zal wel meevallen denk ik.
Ligt eraan wat je met je internet doet uiteraard.
B.v tetheren, 9mobiel als modem voor b.v laptop gebruiken) dan kan het snel gaan.
Hetzelfde geldt voor online radio luisteren, youtube filmpjes kijken.
Maar gewoon standaard internet checken of mailen nou nee dan gaat het niet zo snel hoor.
Dus zoals eerder bescchreven, ligt er geheel aan wat je van plan bent met je internet abonnement.
Mvg.
Rodriquez

Oke mooi zo. Ja, Zoiets dacht ik al. Mobiel als modem gebruiken doe ik sowieso niet. Youtube filmpjes kijken zal ik afentoe doen.
Bedankt voor je reactie.
Wat zijn de ervaringen van mensen hier? Dat wil ik graag weten.

Groetjes, Robin.
Reputatie 2
Is er nou helemaal niemand die hier ervaring mee heeft, en het met mij wilt delen?
Reputatie 2
Ik heb op dit moment; Huidig tariefplan:Relax 150 Sim Only
Deze loopt af op 31 Mei 2010 (Ik heb hem ondertussen al verlengd met een nieuw toestel, en web'n'walk vast)
Nou is mijn vraag; Tot 1 juni heb ik dus geen internet op mijn nieuwe toestel die ik binnenkort al krijg. Bij me huidige contract, kan ik bij het toevoegen van bundels niet kiezen uit web'n'walk standaard of plus. Ik kan alleen kiezen uit; geen web'n'walk en internet. Als ik dat aanvink en naar de volgende stap ga, zie ik geeneens wat me dit gaat kosten? Hoe kan dit?

Graag een reactie.

Robin.

Reageer