Vraag

Web'n'walk flexibel/vast

Toon eerste reactie

82 reacties

Reputatie 2
Dan heb je ook een ander abbo nu zeker? Je kan toch niet bij een verleniging som only toestel uitzoeken?Of moet je die gewoon betalen?
Reputatie 2
Ja, heb inderdaad een ander abbo dan ja.
Reputatie 2
Ik heb ondertussen al het antwoord gevonden. Web'n'Walk kon nu alleen nog meer in combinatie met het nieuwe relax.
Reputatie 2
hey
ik wil een iphone gaan kopen maar welke web 'n walk abonnement kan ik dan het beste nemen de standaard of de plus? is de plus echt merkbaar sneller dan de standaard of heeft het alleen maar het voordeel dat je er mobile tv mee kan bekijken ( wat niet werkt op de iphone )?
Reputatie 2
Als je een Iphone abonnement neemt, zit er onbeperkt internet bij, zie:

http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/mobiele-abonnementen/iphone-abonnement.aspx

Stel dat je echt WnW wilt, is WnW+ op papier sneller. Echter in de praktijk moet de plaats waar jij woont, wel jou die snelheid kunnen bieden.

Meer informatie over de snelheid vind je hier;

http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/mobiele-abonnementen/bundels/mobiel-internet-bundel.aspx

Daar zie je dat Plus ongeveer 3 keer zo snel is.

Groeten, Robin.
Reputatie 2
Ik heb web 'n walk standaard ingesteld, heb ik daarmee ook een pakket voor onbeperkte gegevensoverdracht? Of krijg ik dan te maken met extra kosten?

Groeten Ton
Reputatie 2
Vandaag heb ik mijn nieuwe T-mobile G2 ontvangen van de online shop, ter vervanging van mijn bijna overleden BlackBerry 8900. Natuurlijk heb ik nu ook een WnW bundel nodig ipv de instant e-mail bundel.

Nu heb ik mijn abbo aangepast via my t-mobile en daar de WnW Plus bundel geselecteerd. Hier kwam ik echter nergens mijn instant e-mail bundel tegen.

Kan één van de Mod's mij bevestigen dat mijn instant email bundel gewijzigd is in WnW plus? alvast bedankt!

gr,
Mark
Reputatie 1
@TdH

Met een web’n’walk abonnement betaal je een vast bedrag per maand voor voor het gebruik van data binnen Nederland. Je krijgt dus geen extra kosten.
Reputatie 1
@marknu

Je Instant E-mail bundel is gisteren (11/02/2010) gewijzigd in een web'n'walk Plus bundel.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb sinds eergisteren een t-mobile viary text, nu wil ik graag een internetbundel erbij toevoegen voor
Reputatie 2
Ook ik heb nog een ouderwets Flex-40 (2006) abonnement en dus geniet ook ik nog steeds van de toenmalige gunstige voorwaarden. Mijn abo verloopt in maart 2010 maar wil het gewoon door laten lopen, zoals ik dit eigenlijk voordien ook altijd al deed maar ik zou graag ook zo'n makkelijk web 'n walk abo van 9,95 p/m erbij willen hebben. Het komt nog wel eens voor dat ik iets op wil zoeken op internet (tijdens mijn pauzes op mijn werk) maar dan moet ik altijd wachten tot ik weer thuis ben om daar via het eigen netwerk het internet op te gaan. Kan ik dus, zonder mijn huidige flex 40 tariefplan teniet te doen, nog een web 'n walk abonnement erbij afsluiten.
Reputatie 2
Dat kan. Ik heb dat ook gedaan met mijn Flex 20. Op dit moment heb je een mooie aanbieding, als je contract verlengt met 2 jaar, krijg je het eerste jaar het web 'n walk abb. voor slechts 2,75 per jaar. Daarna de normale prijs van 9.95 p.m.
Reputatie 2
Sorry, ik maak een foutje... moet natuurlijk zijn 2,75 per maand ipv per jaar.
Reputatie 7
ME84 schreef:

Dat kan. Ik heb dat ook gedaan met mijn Flex 20. Op dit moment heb je een mooie aanbieding, als je contract verlengt met 2 jaar, krijg je het eerste jaar het web 'n walk abb. voor slechts 2,75 per jaar. Daarna de normale prijs van 9.95 p.m.

Dit moet 2,75 p.m. zijn toch?
Reputatie 7
ME84 schreef:

Sorry, ik maak een foutje... moet natuurlijk zijn 2,75 per maand ipv per jaar.

Je was me net voor. 🙂

Gr.
Reputatie 2
Volgens mij kan je je flex helmaal niet meer verlengen, er zijn nu alleen nog maar relax abonnementen.
Reputatie 7
loveangel schreef:

Volgens mij kan je je flex helmaal niet meer verlengen, er zijn nu alleen nog maar relax abonnementen.

Dit is niet juist, als je nu flex hebt kun je ook nog met flex verlengen. Daar is echter een ander topic voor.
Reputatie 2
Maar wat ik raar vind is nadat die nieuwe relax kwam werd mijn w'n'w plus opeens een w'n'w plus vast terwijl ik het nooit heb veranderd hoe kan dat dan?
Reputatie 2
Als ik web en walk wil afsluiten kan ik kiezen tussen vast 9,95 en zonder het woord vast erbij 9,95.
Wat is hier het verschil bij?
Kan de ene wel per maand opgezegd worden en de ander niet?
Reputatie 2
Het klopt wat je zelf al zegt: Web 'n Walk vast, hier zit je aan vast voor de rest van je contract. De variant waar gaan vast achter staat kun je maandelijk aan en uit zetten. Als je zeker weet dat je mobiel internet altijd wilt hebben en je sluit een nieuw contract af (of verlenging) dan is de actie van vast aantrekkelijk, het eerste jaar met €7 korting.
Reputatie 2
Ik heb de afgelopen jaren web n walk gehad maar bij mij contractvernieuwing heb ik aangeven dat ik deze niet wil vernieuwen.

Tot mijn verbazing zie ik het nu als WebnWalk vast op mij My TMobile account staan, waardoor ik A. waaschijnlijk nog steeds betaal voor het internet en B. ik het niet eens maandelijks kan uitschakelen.

Kan dit of geeft mijn T Mobile gewoon een fout aan?
Reputatie 2
Ik heb net een internet bundel toegevoegd alleen heb ik per ongeluk wenw vast in plaats van de gewone geselecteerd kan dit nog omgezet worden?
Hallo,

Ik heb gistere web 'n'walk bij mijn abbo toegevoegt..
Wil dit zeggen dat ik nu gewoon internet heb en what's app enzo kan downloaden zonder dat hij mij iets kost.?
gr Ruud
Reputatie 6
@Ruudju17
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik zie dat je sinds 15 juni de Voordeelbundel web'n'walk Standard Vast hebt geactiveerd. Je kunt nu internetten en WhatsApp downloaden en gebruiken.
OKe dat is mooi om te horen, maar ik kan whatsapp niet vinden en ook heb ik angry birds gedownload en gespeeld.
En als ik dan op mijn t-mobile kijk zijn mijn kosten wel omhoog gegaan hoe kan dit dan?
Gr Ruud

Reageer