Vraag

Web'n'walk flexibel/vast

• 12 januari 2010
  • 82 reacties
  • 4688 Bekeken

Reputatie 2
kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen web

82 reacties

Reputatie 2
dat is dat je als je wnw vast neem dat je tot einde van je contract er aan vast zit en niet meer ken af melden zoasl als je 2 jairg abonee neem zit je er 2 jaar aan vast neem je flex dan ken je die ieder momnet van de dag uit zetten of aan zetten per maand ken je dat veranderen dus niks vast zoals ik ik heb oook wnw vast en dat wist ik niet nu wil ik er vanaf omdat ik me telefoon ben verloren en nu geen internet meer gebruik maar dat is niet mogelijk voor 2 jaar
@AnTjUh, Bij het nieuwe Relax kun je kiezen voor vast of flexibel web'n'walk. De flexibele versie kun je per maand uit- en aanzetten.

Kies je voor een tweejarige vernieuwing met een vaste web'n'walk bundel? Je ontvangt dan de eerste 12 maanden € 7,- per maand korting.
Reputatie 2
Ik heb net web'n'walk via my t-mobile toegevoegd aan mijn relax 150 abbo. Gewoon door het bolletje aan te klikken bij 'internet'. Eerst stond deze op 'geen web'n'walk' en nu dus op 'internet. Toen stond er dat ik een bevestigingsmail zou krijgen maar heb nu nog niks binnen (20 minuten geleden). Als ik bij mijn abbo kjik staat het bolletje nog wel op internet.

Nu mijn vraag, kan ik nu al gratis en onbeperkt op internet of moet ik nog wachten en/of heb ik iets verkeerd gedaan?

Bij voorbaat dank,

Tim
Reputatie 2
Beste Timbox,

Op het moment dat je het aanklikt en bevestigd zal het direct geactiveerd worden.

Met vriendelijke groet,
Reputatie 2
Ik lees dat je met het nieuwe abbonement maandelijks je Web n Walk aan en uit kan zetten , geld dit alleen voor de nieuwe abbonemnten ?
Ik heb nu Sim Only 150 min en als ik daarbij Web n Walk afsluit zit ik er de hele contractsperiode aan vast ( of niet ? ) .
Reputatie 2
als je nu besluit w`n`w te nemen dan is dan inderdaad over je gehele contractsduur;)
Reputatie 1
@Timbox

Het is niet mogelijk om met je huidige tariefplan een Web'n'Walk bundel te nemen.
Dit is alleen mogelijk als je overstapt naar een Relax 2010 tariefplan.
@dePulzar, als je nog geen web'n'walk hebt dan kun je kiezen voor web'n'walk Flexibel en deze per maand uit- en aanzetten.

De informatie die inky72 geeft is dus niet correct.

Houd er wel rekening mee dat je alleen een aanvullende bundel kunt afsluiten als je overstapt naar
Reputatie 2
Maar kan ik ook gratis overstappen ?
Nu heb ik 150 min + 30 sms jes voor 7,50
De nieuwe bundel is duurder ......
En ik kan geen webn walk meer afsluiten begrijp ik .
Reputatie 2
Je kan nu Web n'Walk erbij nemen, maar dan zit je eraan vast tot het einde van je abonnement. Dus alleen met de nieuwe abonnementen kan je Web n'Walk maandelijks aan en uit zetten, tenzij je kiest voor Web n'Walk vast.
@Jimsterrr, je kunt geen bundel meer laten toevoegen aan een 'oud' Relax prijsplan. Als je een bundel wilt wijzigen of toevoegen dan dien je over te stappen naar
Ik heb onlangs mijn Flex SO abonnement met 2 jaar verlengd naar een Flex 30 SO. Als ik echter web 'n walk wil toevoegen kan ik kiezen uit:

- geen web 'n walk (heb ik nu)
- internet
- web 'n walk standaard vast (9,95)
- web 'n walk plus vast (14,95)

Klopt het dan dat je als Flex of Flex SO klant geen web 'n walk flexibel kunt hebben? En als ik nu kies voor "internet". Is dat dan web 'n walk flexibel of?
@Joosie200, de voorwaarden van Flex zijn niet veranderd. Je kunt dus bij Flex alleen kiezen voor web'n'walk vast. Deze bundel loopt tot aan het einde van je contractperiode.
Reputatie 2
Oh ik las op de site, maandelijk aan- en uit te zetten.

Dus nu na 2 maanden dat mijn abonnement loopt dacht ik , ik zet hem voorlopig aan om te kijken of ik echt veel gebruik maak van internet.
Eerste maand had ik ruim 9 euro verbruik met aan/uit/aan/uit/aan/snel weer uit/aan enz.

afijn het zij zo

Alleen nu heb ik het gisteren aangepast en zou een bevestigingsmail krijgen. Niets ontvangen. Vanmorgen weer aangepast/gewijzigd, want ik zou geen internet hebben volgens het overzicht , en ik zou weer een bevestigingsmail krijgen van t-mobile.
Nog niets ontvangen.
In mijn overzicht staat hij nu wel vermeldt.

Dus ja wanneer kan ik mijn verbinding openzetten zonder extra kosten?
Reputatie 2
Waarom is die optie er dan in het menu bij wijzig je tariefplan en bundels?
Ik was in de veronderstelling dat ik dit elke maand zo nodig aan / uit kan zetten.
Overigens lopen mijn overige kosten nu op, betekend dit dat de internet bundel nooit aan is gezet? Ik kan het nu in ieder geval niet wijzigen in het menu.

Groet
Reputatie 2
ik heb dus hetzelfde "probleem" ik weet dus niet of ik nu onbeperkt kan internetten op mn mobiel. zeer irritant!
Reputatie 2
@moderator: heb ik dan hetzelde probleem wat betreft het oude tariefplan? en moet ik wachten met overstappen op het huidige tariefplan tot mijn abonnement afloopt en ik deze dan weer kan verlengen of kan ik het nu voor de resterende maanden al omzetten zodat ik W'n'W kan gebruiken?
Reputatie 2
inmiddels is mijn vraag door de klantenservice opgelost
ik heb nu web en walk en tot het eind van mijn abonnement
@beball

Het antwoord van JoeyW aan Timbox geldt ook voor jou. Je hebt dus momenteel geen web'n'walk bundel.
@dschipr

Hetzelfde geldt ook voor jou. Je kunt tussentijds overstappen naar het nieuwe Relax tariefplan zodat je ook een web'n'walk bundel kunt laten activeren. Informatie omtrent het overstappen naar het nieuwe Relax tariefplan vind je in [thread=108251]dit topic[/thread].
Reputatie 2
Oke, jammer.
Dank voor het antwoord!
Reputatie 2
Ik heb enkele dagen geleden mijn Flex 25 abbo verlengd met een Flex 15 SO abbo met WnW Standaard.

Maar als ik bij Mij T-mobile kijk staat daar bij bundels alleen T-Mobile Grenzeloos Consumer en dus geen WnW.
Reputatie 2
Ik zit met precies hetzelfde, maar ik kan niet echt zeggen dat ik het erg vind, wil wel eens proberen zonder w-e-w. Met 1 telefoontje naar de klantenservice staat het er weer op. Maar het blijft wel een vreemde gang van zaken.
@Deads

Ik zie wel een web'n'walk Standard in het overzicht staan.
@wbuis

Je hebt helemaal geen web'n'walk bundel bij je contract.

Reageer