Beantwoord

Web'n'Walk Standaard Vast per direct uitschakelen

• 19 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 540 Bekeken

Beste,

Kan iemand van T-Mobile a.u.b. mijn Web'n'Walk Standaard Vast per direct uitschakelen. Mijn contractperiode is inmiddels verstreken en ik gebruik deze bundel werkelijk nooit. Alvast hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Chris076 19 oktober 2012, 13:50

@Proximo

Welkom hier bij ons op het T-Mobile Forum!

Ik heb de bundel per direct voor je gedeactiveerd. Dit zal (zodra de systemen gesychroniseerd zijn) zichtbaar zijn op jouw My T-Mobile pagina. Houdt er wel rekening mee dat het dataverkeer apart berekend wordt nu, dit wordt niet verrekend met het eventuele opgebouwde tegoed.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
@Proximo

Ik heb de bundel per direct voor je gedeactiveerd. Dit zal (zodra de systemen gesychroniseerd zijn) zichtbaar zijn op jouw My T-Mobile pagina. Houdt er wel rekening mee dat het dataverkeer apart berekend wordt nu, dit wordt niet verrekend met het eventuele opgebouwde tegoed.
@Chris076

Dank je wel, internetten op een Nokia 6310 valt erg tegen. Dat zal dus niet gebeuren. :)

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/proximo-265649/"

Geachte mevrouw meneer,
ik heb een tmobile abonnement voor bellen en sms, ik heb oude nokia en kan niet eens internetten,... nu kreeg ik gister een sms om 22.17 uur of ik dat web'n'walk intellingen moest configureren. 

als ik het goed begrepen heb is dit een internetbundel? Maar ik heb geen internet op mijn abonnenment! 
Wat heb ik opgeslagen? Moet ik nu gaan betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak of aangevraagd heb?

als u dit kunt oplossen, heel graag.
met vriendelijke groet,
Dannygirl
@dannygirl,

Web'n'Walk is geen dienst waar je voor hoeft te betalen. Dit is gewoon het gebruik van internet via je toestel. In jouw geval lijkt het erop dat je toestel probeerde een internetverbinding te maken, maar dat dit niet lukt omdat je niet de juiste instellingen in je toestel hebt staan.

Ik begrijp dat je geen gebuik wilt maken van internet. In dat geval kun je de melding die je krijgt gewoon negeren. Je kunt dan geen gebuikmaken van intenret en je krijgt dan uiteraard ook geen kosten voor internet berekend.

Reageer