Vraag

Web'n'walk: verbindingstype

• 29 maart 2011
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb sinds een paar weken een web'n'walk internetbundel genomen (de normale versie).
Nu had ik eerst de instelling standaard op GSM/GPRS staan, maar omdat dit voor geen meter werkte heb ik 'm ingesteld op 3G.
Echter, natuurlijk niet voordat ik had gebeld naar de Tee-Mobiel klantenservice om te vragen of dit geen extra kosten met zich mee zou brengen.
'Neuu, meneer, kost niks extra's,'

Toch krijg ik er vandaag, sinds ik m'n 3G aan heb staan (want gisteren ging dat natuurlijk niet met die storing) constant extra kosten bij.

Dus nou wil ik een fatsoenlijk antwoord: kost het extra geld om 3G te gebruiken of niet?
En zo niet, waar komen die extra kosten dan vandaan? (vandaag al 50 cent terwijl ik mijn telefoon amper gebruikt heb).

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
@Bondjorno

Er zijn geen extra kosten verbonden aan de manier van verbinden, of je via 2G of 3G verbind maakt niet uit. Het enige verschil tussen Internet en Internet Plus is de snelheid waarmee je verbinding kunt maken. De overige kosten die je ziet kunnen komen door het systeem, deze loopt niet synchroon en 'ziet' de bundel die pas geactiveerd is nog niet. Dit zal bij het opmaken van de factuur recht getrokken worden en dan zullen de werkelijke kosten in rekening gebracht worden.