Beantwoord

Website werkt niet door Extra Veilig Online

• 13 december 2016
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb problemen met het inloggen op de site van mijn werk. Ik kom er via 4g niet in alleen met wifi maar als ik wat wil kijken als ik onderweg ben lukt dat niet. Wat zou ik er aan kunnen doen? Want vindt het wel vervelend.

Groet Kyara
icon

Beste antwoord door Thalina 14 december 2016, 10:24

Hoi Kyaar,

Dat is inderdaad niet handig! Heb je dit alleen bij de site van je werk of bij meer websites? En heb je hier ook last mee bij bepaalde apps? Ik heb de Altijd Extra Veilig Online bundel voor je uitgezet, kun je je telefoon even uit- en aanzetten? Lukt het dan wel weer om op de site te komen? Ik hoor het graag van je!

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor T-Mobile Samen, een leuk extraatje voor onze klanten 🙂 Via deze pagina kun je je aanmelden en meer informatie hierover vinden.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kyaar,

Dat is inderdaad niet handig! Heb je dit alleen bij de site van je werk of bij meer websites? En heb je hier ook last mee bij bepaalde apps? Ik heb de Altijd Extra Veilig Online bundel voor je uitgezet, kun je je telefoon even uit- en aanzetten? Lukt het dan wel weer om op de site te komen? Ik hoor het graag van je!

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor T-Mobile Samen, een leuk extraatje voor onze klanten 🙂 Via deze pagina kun je je aanmelden en meer informatie hierover vinden.
Heey ja alleen bij de site van mijn werk. Ik zal m gelijk even uitzetten dankje wel ! Ik laat het weten hoe die het doet

Groetjes
Hij doet het weer dankjewel ! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen dat alles weer werkt Kyaar! Goede week verder toegewenst en (ik ben er vroeg bij 😉 ) alvast fijne kerstdagen!

Reageer