Beantwoord

Weekendbundel

  • 5 februari 2017
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

waarom jan je niet meer aanmelden voor het weekend bundel

terwel ik een sms heb ontvangen

17 januari van ons bericht hebt gekregen met de volgende melding:

Beste klant, het probleem dat u ons heeft gemeld, is opgelost. Het ontvangen datategoed van de weekendbundel kan nu weer gebruikt worden. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T-Mobile
icon

Beste antwoord door Hajar 6 februari 2017, 14:30

Hi dennish,

De weekendbundel is alleen beschikbaar via T-Mobile Extra. Dus als je gebruik wilt maken van de weekendbundel dan kun je hem met je spaarpunten aanvragen op deze pagina.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Een goedemorgen,

Heb je de code met copy en plak gedaan of overgetikt?
Baak komt het voor wanneer je copy en plak werkt dat hij het niet doet. Best is om de code gewoon over te tikken. Heb je nu niets meer aan want het weekend is om. Ik hoop dat je deze een volgend weekend ook nog gebruiken kan.

Mocht je het intikken ook al hebben gedaan, dan zullen we even op een moderator moeten wachten dienverder in het systeem kan kijken.

Toch nog een fijne maandag gewenst
Reputatie 7
Badge +20
Hi dennish,

De weekendbundel is alleen beschikbaar via T-Mobile Extra. Dus als je gebruik wilt maken van de weekendbundel dan kun je hem met je spaarpunten aanvragen op deze pagina.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! 🙂

Reageer