Beantwoord

Wel een internetbundel, geen internet buiten de deur

Hoi! Ik heb een sim-only bij t-mobile. Ik heb een internet bundel van 250mb en nu heb ik daar nog 105 mb van over. Maar ik ontvang buiten de deur nooit appjes en kan ook niet op facebook. Ik ontvang het pas als ik thuis weer op de wifi zit. De instellingen zijn hetzelfde als bij mijn dochter, die wel gewoon internet buiten de deur heeft. Weet iemand wat dit is/ Hoe ik het op kan lossen?
icon

Beste antwoord door Chris076 4 maart 2014, 10:17

@DianaB1968

Welkom hier op het Forum!

Vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het mobiele datanetwerk 😞
Ik zie dat je een ouder type simkaart in gebruik hebt, deze kan met nieuwere smartphones zorgen voor dit probleem. Ik heb daarom kosteloos een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Deze ontvang je over enkele dagen per post thuisgestuurd. Wil je laten weten wanneer je de simkaart hebt geactiveerd of het probleem daarmee is opgelost?

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
@DianaB1968

Welkom hier op het Forum!

Vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het mobiele datanetwerk 😞
Ik zie dat je een ouder type simkaart in gebruik hebt, deze kan met nieuwere smartphones zorgen voor dit probleem. Ik heb daarom kosteloos een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Deze ontvang je over enkele dagen per post thuisgestuurd. Wil je laten weten wanneer je de simkaart hebt geactiveerd of het probleem daarmee is opgelost?
ik ervaar zowel binnen als buiten problemen met internet terwijl ik een internetbundel heb kan al 4 dagen niet op Facebook 
kan alleen appen als ik mijn internet uit maak en dan weer aan
Reputatie 4
@ Bouty

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is vreemd! Heb je helemaal geen internet of moet je het toestel steeds opnieuw opstarten? Ervaar je dit probleem overal of is het locatiegebonden? Welk type toestel gebruik je? Heb je jouw simkaart al in een ander toestel geplaatst, om zo uit te sluiten dat het probleem toestelgerelateerd is?

Ik hoor graag van je, zodat we je verder kunnen helpen!
Ik heb dit probleem ook zo boos
Heb uitgezet aan gezet alles nagekeken niks werkt binnen wel buiten niet.wel betalen
Reputatie 6
Badge +8
Waarom ben je boos en op wie?
Je denkt dat het probleem bij T-Mobile zit en niet bij jou gezien je reaktie?
Kan je meer info geven over je abonnement en telefoon?
Mobiele data staat gewoon aan in je instellingen?
Geen blokkades aktief ( zie My T-Mobile?)
Heb je overal buiten geen data bereik?
@Mariettte

Het is niet de bedoeling dat je gaat lopen spammen, dat is eerder al aangegeven door Issam. Je hebt hier een reactie ontvangen en kunt daar dan ook verder posten over dit probleem, in plaats van oude topics open te breken.

Dit topic gaat op slot.