Beantwoord

Welke iPhone abonnement/bundel en provider word er aangeraad ?

• 29 maart 2011
  • 31 reacties
  • 1021 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 2
Wat ik precies wil is: onbeperkt internet met een snelle tempo. (als het maar niet te langzaam is) Daar heb ik echt geen behoefte in met zo een iPhone. En 200 minuten + 200 smsjes is precies een ideale voor mij. Zou ik dan voor 4 April een contract moeten aansluiten ? Ik ben gewoon helemaal dwaas door al die bundels, en moet ook snel reageren zodat ik me contract op z’n tijd behandel.
Reputatie 6
Vóór 4 april:
150+150 of 300+300 & over het algemeen traag internet
Ná 3 april
150 of 200 of 300 & stuk sneller internet
Reputatie 6
Ná 4 april bedoel ik sorry ;)
Dit betekent dat na 4 april minuten en sms'jes uit 1 bundel komen. Je kan een extra bundel afsluiten als jouw contract na 4 april is afgesloten, welke bundels zie je hier:
Korting op bellen, sms'en en mobiel internetten met Voordeelbundels | T-Mobile
Reputatie 6
ik zelf heb een i150 vanaf januarie en het bevalt me prima of ik overstap naar die nieuwe(kan gratis straks)( weet ik nog niet)ik wacht eerst een paar maanden af kan dat hier lezen hoe het bevalt vind nu de sneheid genoeg en kan doen wat ik wil zonder op de limiet te letten die ik overens alleen de eerste maand haalde veel succes met die echt geweldige telefoon
Reputatie 2
Mijn contract loopt pas op 24 juni af, maar moet het 3 maanden van te voren doorgeven wat ik wil gaan doen. i200 spreekt me erg aan, toch maar uitzoeken voordat ik iets aansluit want het gaat om 2 jaar lang.
Reputatie 6
Och ja vreselijk, 2 jaarcontracten sluit ik echt niet meer af! Dan maar paar honderd meer.. Als iemand mijn i-300 abonnement van me wilt afkopen weet je me te vinden 😛