Vraag

Welke kosten zijn inbegrepen bij Web'n'walk

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
Hallo

Ik heb sinds kort een web en walk standaardabonnement bij mijn nieuwe mobiel erbij genomen, volgens de winkel zou je daar onbeperkt gebruik van internet kunnen maken, maar wat valt niet binnen web en walk internet, vraag ik me af. Dus waar zou je extra kosten mee kunnen maken buiten de bundel? Als t-mobile zelf hier een antwoord op heeft ben ik natuurlijk ook blij mee.

- Kost downloaden van bestanden extra geld?
- Of gebruik maken van Applicaties zoals facebook, twitter of hyves?
- Google maps kost dat extra geld?
Bedankt voor een reactie

(De laatste dagen heb ik voornamelijk internet gebruikt en de overige kosten lopen op. Wil graag weten waar die kosten van zijn. Heb geen gebruik gemaakt van 0900 nummers of andere services)

This topic has been closed for comments

126 reacties

Reputatie 2
Alles hoort er binnen te vallen, mogelijk is je abonnement nog niet geactiveerd?
Reputatie 2
Bij T-Mobile heb je geen extra kosten, tenzij dat je wel zoveel gedownload hebt.

Het kan zijn dat je extra kosten hebt in het begin. Want op het moment dat je het abbo voor het eerst hebt afgesloten, duurt het een paar dagen voor het geactiveerd is. Als het goed is, heeft de verkoper dat ook gezegd.
Reputatie 5
@dj3, het gebruik van gratis internet is onbeperkt binnen Nederland als je gebruikmaakt van web'n'walk. Het maakt hierbij niet uit van welke sites of applicaties je gebruikmaakt.
Reputatie 2
Bedankt voor de reacties, dan begrijp ik niet waarom de overige kosten oplopen. Waarschijnlijk weer een fouten in de belstatus? Gisteren een keer een paar minuten internet gebruikt en google maps voor een kwartier. En niet gebeld, toch is er weer
Reputatie 4
@dj3

Vragen en opmerkingen over de belstatus kun je [thread=108282]hier[/thread] kwijt.
Reputatie 2
Beste Mensen,

Een vraagje. Heb een Flex 15 met SMS verdubbelaar contract. Als ik ga Web&Walken, gaan de kosten hiervoor dan uit m'n Flex 15 bundel of worden extra kosten berekend? Zo ja, wat zijn dan de kosten? Bedankt alvast voor een antwoord.

Met vriendelijke groet,
Petra.
Reputatie 2
Alles, dus bellen, sms-en en ook internet wordt uit je Flex bundel betaald tot je bundel verbruikt is, daarna worden er aparte kosten voor internet berekent. Hoe hoog/laag deze kosten precies zijn weet ik niet. Ik weet niet of je hier wat aan hebt;

Internet op je telefoon

Zonder bundel. Mobiel internet zonder bundel voor een vast bedrag per dagHeb je geen web'n'walk voordeelbundel aan je abonnement toegevoegd? Ook dan kun je altijd en overal internetten, voor een vast bedrag per dag. Voor maximaal
Reputatie 2
Hallo,
ik heb een flex 40 abbo, en daarbij ook voor 9,95 onbeperkt internet.
maar als ik mijn w.n.w aanklik krijg ik een waarschuwing met:

actieve widgets kunnen gebruik maken van data zonder dat u dit ziet.
Om onverwachte kosten te voorkomen raden wij aan widgets te gebruiken in combinatie met een flat free data abonoment.

moet ik dan weer extra geld betalen voor w.n.w en die widgets of kan ik daarmee gewoon op internet?

mvg sjohn
Reputatie 6
Badge +8
Dat zit gewoon bij WnW, let wel op dat het toegangspunt t-mobile internet is.
Ik doe alles met WnW en heb nooit extra kosten gekregen zolang ik in NL ben

Gr,
CENTAUR
Reputatie 2
oke bedankt..

alleen nou wil ik hem gebruiken
dan begint hij met een gallery update en dan komt er te staan

De widget gallery is helaat niet beschikbaar
hoe kan dat dan?
Reputatie 6
Badge +8
Klinkt mij niet bekend een gallery update.
Ik heb een Nokia N95.

Geef ff jou toestel aan misschien reageren andere gebruikers met zelfde toestel

Surfse

CENTAUR
Reputatie 2
dat is een sony ericsson w995
en geeft elke keer aan

Gallery update

een moment geduld aub de gallerie word geupdate,

dan komt er te staan de gallery is helaas niet beschikbaar op dit moment
Reputatie 4
Je toestel probeert de gallery van je toestel te updaten.. Wat de gallery precies is, weet ik niet. Die update zal het toestel doen via de server van sony ericsson. Waarschijnlijk storing op die server?
Het is zo te lezen geen update van T-Mobile...

Misschien even maitje sturen naar Sony Ericsson, weet je gelijk wat het precies inhoud.

Je hebt een internetbundel, dus over internetkosten hoef je geen zorgen te maken, die heb je niet, gaat allemaal uit je bundel

grtjes
koffiemok
Reputatie 2
Heb sinds een paar dagen ook web'n'walk, kan iemand zien of het in orde is? Heb namelijk gebruik gemaakt van internet maar weet niet of ik de juiste instellingen heb zodat het me geen extra geld kost.
Reputatie 2
Hoe werken de kosten van ebuddy zonder internet abbonoment
Reputatie 6
eBuddy zelf is natuurlijk gratis, het gebruik niet. Informatie over internetten zonder bundel vind je hier.
Reputatie 5
@NickP, als je kijkt op My T-Mobile onder 'mijn abonnement' en 'wijzig je abonnement', dan zie je dat web'n'walk actief is.
je kunt binnen Nederland onbeperkt internetten zonder extra kosten te maken.
Reputatie 2
Ik heb het idee dat er iets niet juist is ingesteld aangezien mijn overige kosten stijgen. Waar kan ik de juiste instellingen vinden voor internet en welk profiel moet ik hiervoor selecteren?

Via de t-mobile site zijn de instellingen voor de Samsung Jet namelijk niet beschikbaar.
Reputatie 2
Ik heb het zelfde probleem. WnW abonn afgesloten, zou na uur werken. Doet het ook. Nu lopen de overige kosten in bel status flink op (ruim 20 euro). Klantenservice adviseerde om internet instellingen op te vragen. aantal keer opgevraagd, maar het sms met de instellingen komt niet aan.
Hebben andere mensen hier ervaring mee, en hoe hebben zij dat opgelost.
Reputatie 2
Beste Moderator,
Ik heb op twee manieren de internet instellingen geprobeerd op te vragen (gisteren, via de site en klantenservice), hoe komt het dat ik het sms met de betreffende instellingen nog niet heb ontvangen?
ik heb een HTC HD2 telefoon.
Gaarne een reactie.
Reputatie 2
Ik heb ook sinds gister een HTC HD2 en web n walk afgesloten maar ook ik krijg de internet instellingen niet binnen..:s
Reputatie 1
@ntm0 en joan1986

Ik adviseer je om de HTC HD2 handmatig te configureren volgens de onderstaande instructie.

Start
Instellingen
Draadloze bediening
Menu en kies Verbindingen
kies de tab Geavanceerd
kies Netwerken selecteren
Bij Progamma's die automatisch verbinding maken met het internet moeten gebruik maken van
kies Nieuw
Bij Voer een naam in voor deze instellingen, voer T-Mobile in
Kies de tab Modem
Kies Nieuw
Bij Voer een naam in voor de verbinding, voer T-Mobile in
Bij Kies een modem, kies Mobiele verbinding(GPRS)
Kies Volgende
Voer internet in
Kies Volgende
Bij Gebruikersnaam , voer niets in
Bij Wachtwoord, voer niets in
Kies Voltooien
Kies T-Mobile en stip deze aan
Kies OK
Keer terug naar het hoofdmenu
scroll naar beneden
Kies Opera Browser
Kies het lijst-symbool en kies Instellingen
Bij startpagina, kies Zelf ingesteld en voer http://pda.t-mobile.nl in
Kies het bevestigen-symbool
Keer terug naar het startscherm.

Schakel de HTC HD2 uit en vervolgens direct weer aan.

Je kunt nu de internet verbinding testen door bijvoorbeeld naar de website http://pda.t-mobile.nl te gaan.
Reputatie 5
Voor TouchHD2 gebruikers,

In alle htc's die ik hiervoor had zat de HTC Connection Config, deze zou moeten opstarten zodra je een nieuwe sim in je toestel stopt en de juiste instellingen moeten activeren.
Reputatie 2
Moderators,

Ik heb een iphone en nog een aantal maanden (tot juni) mijn oude relax 400 abb tot mijn i-300 abb in werking gaat. Tot dat het zover is wil ik kunnen internetten met Web and Walk.

De verkoopster in de tmobile winkel zei bij het verlengen van contract dat internet is ingeschakeld. Ik zie echter extra kosten. Terug naar de winkel, zegt verkoopster dat Web and Walk niet met de oude Relax abb werkt. Maar het internet wat ik heb, wat ook als 'internet' staat aangegeven bij mijn bundels als ik inlog, is 'gewoon het web and walk voor 9,95' zegt de verkoopster. Toch heb ik mijn twijfels.

Er staat bij mijn bundels dus 'internet' en niet 'web and walk' maar in de winkel zeggen ze dat 'internet' in mijn geval gewoon onbeperkt internetten via web and walk voor 9,95 per maand is.

Zou een van de moderators zo vriendelijk kunnen zijn om dit na te kijken? Eerlijk gezegd geloof ik het niet helemaal namelijk..
Reputatie 2
Melvinnn schreef:

Moderators,

Ik heb een iphone en nog een aantal maanden (tot juni) mijn oude relax 400 abb tot mijn i-300 abb in werking gaat. Tot dat het zover is wil ik kunnen internetten met Web and Walk.

De verkoopster in de tmobile winkel zei bij het verlengen van contract dat internet is ingeschakeld. Ik zie echter extra kosten. Terug naar de winkel, zegt verkoopster dat Web and Walk niet met de oude Relax abb werkt. Maar het internet wat ik heb, wat ook als 'internet' staat aangegeven bij mijn bundels als ik inlog, is 'gewoon het web and walk voor 9,95' zegt de verkoopster. Toch heb ik mijn twijfels.

Er staat bij mijn bundels dus 'internet' en niet 'web and walk' maar in de winkel zeggen ze dat 'internet' in mijn geval gewoon onbeperkt internetten via web and walk voor 9,95 per maand is.

Zou een van de moderators zo vriendelijk kunnen zijn om dit na te kijken? Eerlijk gezegd geloof ik het niet helemaal namelijk..

Ik heb precies het zelfde, ik kan het allemaal niet meer volgen wat ik nou wel of niet heb