Beantwoord

Wie wil samen met mij profiteren van T-Mobile Samen korting?

• 16 juni 2016
  • 7 reacties
  • 386 Bekeken

hallo,

ik zoek iemand die samen met mij t- mobiel samen wilt beginnen, ik zit nu alleen met mensen in de groep zonder abonnement dus ik krijg geen cadeau en het voordeel voor jou is natuurlijk ook 500gb, 2,50 euro korting of dubbele t-mobiel punten.

Hoop snel wat te horen
icon

Beste antwoord door David 13 juni 2017, 14:39

Hi lezers!

Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een groep of naar leden voor zijn/haar groep, dan kun je in dit algemene topic een verzoek plaatsen. Daar vind je forumleden met dezelfde wens, dus dat moet in orde komen! 🙂

Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hoi Stewart,

Ik wil je best uitnodigen in mijn "T-mobile Samen". Stuur me even een privé berichtje met je nummer en ik voeg hem toe voor je.
Ik heb ook alleen contacten die pre-paid hebben bij t-mobile. Of ze zitten bij een andere provider, helaas.
Stuur me maar een bptje met je nummer.
Ik ben ook op zoek. Wie o wie wilt krachten bundelen?
Ik ben ook op zoek om een groep te vormen, stuur een PM en we wisselen het nummer uit.
Zodat we samen kunnen profiteren van de aanbieding...500gb, 2,50 euro korting of dubbele t-mobiel punten.
Ik ben ook op zoek naar een groep
Stuur maar een bericht
Reputatie 4
Hi allemaal,

Leuk dat jullie je allemaal willen aanmelden voor T-Mobile Samen!

Voor nieuwe groepsleden hebben wij een speciaal topic aangemaakt waar je meer groepsleden kunt vinden. Super tof dat jullie elkaar zo goed helpen.

T-Mobile salutes you! 🆒
Reputatie 7
Badge +20
Hi lezers!

Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een groep of naar leden voor zijn/haar groep, dan kun je in dit algemene topic een verzoek plaatsen. Daar vind je forumleden met dezelfde wens, dus dat moet in orde komen! 🙂

Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen.