Beantwoord

Wijziging bevestigd krijgen

Hoe kan het dat als een verkoper intern in het systeem een verandering c.q. aanpassing maakt / beloofd, dat het niet te verifieren is, en ook niet te zien is op de website?

Bij het verlengen van mijn abo had de medewerker de verkeerde abonnement had vastgelegd, en later zou dat 'intern' geregeld zou hebben.
Hoe kan ik zeker weten dat het abonnement ook daadwerkelijk is aangepast?
Ik had al later nog langs gegaan, maar het enige dat ze me kon vertellen is dat ik haar maar moest geloven en dat het vanzelf goed zou komen zodra het ingaat..

Niet heel erg duidelijk, en erg misleidend.
Mijn gevoel zegt nog steeds dat het niet geregeld is, en dat ik er gewoon vast zit.
icon

Beste antwoord door Mitch 11 januari 2016, 13:10

Hoi icefumy,

Ik kan me voorstellen dat je zekerheid wilt bij het aanpassen van een abonnement. We willen natuurlijk altijd een heldere boodschap overbrengen. Je hoort een positief gevoel over te houden aan een verlenging. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd. Zou je deze willen bekijken?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Icefumy,

Het is begrijpelijk dat je hier zekerheid en duidelijkheid over wilt hebben. We voorzien je daarom graag van de juiste informatie en een bevestiging.

Zou je kunnen aangeven wat de incorrecte bundel(s) was en welke je wilt gaan gebruiken? Dan controleren wij voor je of dit goed is doorgevoerd. Vind je het goed als wij je per post een brief sturen met daarin een bevestiging van de wijziging?

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Het abo dat ik wou was Stel bij en samem, met 1GB data, verders niks.
Het nieuwe abo was Altijd Muziek Voordeel, met streaming muziek waar ik nooit gebruik zal maken, en heb ook geen 120 belminuten nodig. Bel nauwelijks, meestal minder dan 2 minuten per maand, vaak niet.

Brief sturen mag. 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Hoi icefumy,

Ik kan me voorstellen dat je zekerheid wilt bij het aanpassen van een abonnement. We willen natuurlijk altijd een heldere boodschap overbrengen. Je hoort een positief gevoel over te houden aan een verlenging. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd. Zou je deze willen bekijken?

Reageer