Vraag

WnW Plus snelheid

• 30 maart 2011
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,
Ik heb afgelopen oktober mijn abbonement verlengt. Een 2 jarig relax 25 met wnw plus(ging 20 december van start), ik had in de shop begrepen dat de snelheid omhoog zou gaan naar 3.6 mbit down en 364 kbps up. Nu zijn we 6 maanden verder en ben eens mijn snelheden gaan testen op diverse lokatie's met behulp van de app speedtest.net voor android(op een SE X10) Heb de test altijd gedaan als ik vol bereik heb en hsdpa verbinding heb, na een aantal emtingen zit ik altijd rond de 960 kbps down en 360 kbps up. Deze snelheden staan gelijk aan de snelheden van een normaal wnw abbonement. Waarom is bij mij de snelheid zo laag terwijl ik betaal voor vele hogere snelheid?
Gr Tim

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
ik denk zelf dat het komt door het vele date verkeer en de de vele smartfones en de plaats waar je zit ik heb wel gelezen dat ze er druk mee bezig zijn maar daar heb je nu niks aan?
Reputatie 2
ik kan best begrijpen dat als het druk is op het netwerk de snelheid beperkt zal zijn. Maar mijn snelheid komt nooit boven de 1 mbit! lijkt me erg beperkt voor een verbindin die tot 3.6 mbit kan.
Reputatie 2
ik heb zelf een snelheid op me werk van 2500 kbps, en thuis 2000, dus wel gewoon redelijk snel!
Reputatie 2
@Dijon: dat zijn idd de snelheden die ik zou verwachten met wnw plus