Vraag

Wordt ik nu opgelicht

Reputatie 2
Op 02 juli 2010 om 12:27 heb ik een Web 'n Walk Standaard loss afgesloten in de T-Shop aan de waagstraat in Groningen, mijn abbonement liep toen al 17 maanden.

Nu probeer ik deze al een tijdje op te zeggen, echter volgens de helpdesk heb ik een versie die ik moet uitdienen tot het einde van mijn contract.
Aangezien ik hier een printje heb waarin staat dat het een los versie is en dat tegen mij verteld ik dat ik deze kon opzeggen wanneer ik maar wilde, voglens mij wordt ik nu opgelicht?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 4
Hoi Kuipje01,

Opgelicht lijkt me een beetje sterk woord..
Je hebt 2 versies.. Namelijk W&W en de W&W vast.
De vaste vorm loopt mee tot het einde van je contract.
De andere versie is per maand opzegbaar.

Misschien dat de shop de verkeerde heeft geactiveerd?
Als je bevestiging heb dat het om de 'losse' versie gaat, neem dan contact op met de klantenservice.

Grtjes
Koffiemok
Reputatie 2
Dag koffiemok,

Op mijn uitdraai staat web 'n Walk los, in mijn T-Mobile staat web'n walk vast.
Opzeggen mag niet van de servicedesk omdat ik het moet uitdienen tot het einde van mijn contract.

Iets laten wijzigen bij de servicedesk (firewal) is onmogelijk, omdat hun script dit niet toelaat. Ik heb er al meerdere keren over gebeld dus daar waag ik mij niet meer aan.

Dat houd in dat T-mobile tegen alle afsrpaken in 9,95 p/m in rekening brengt zonder dat ik daar ook maar iets aan kan doen.

Definitie van oplichten
[regelmatig werkwoord]
Reputatie 2
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3352
Reputatie 2
Kuipje01,

je hebt helemaal gelijk, ik zou het contract inscannen en samen met een begeleidende brief naar T-Mobile mailen, geef duidelijk een termijn aan waarin je een antwoord wilt hebben, hou rekening met hun offici
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Als je naar een t-mobile winkel gaat lossen ze het zo voor je op! Bij mij deed de klantenservice ook heel moeilijk (zoals zovaak....) en bij de winkel konden ze het zo uitzetten!
Reputatie 2
Hoi Kuipje01,

Volgens mij heb jij nog de oude abonnementsvorm en die hadden alleen een bundel die meeliep met je contract. Er staat tenminste een relax 200, met 200 minuten, tegenwoordig hebben de relaxbundels de naam van de prijs (bijv