zeer slechte service bij de CLOUD!!!!

• 13 december 2013
  • 19 reacties
  • 2022 Bekeken

Na 2 dgn de cloud heb ik het opgezegd.

Nergens maar dan ook nergens worden klanten wegwijs gemaakt hoe het werkt. Klantenservice weet het ook niet je krijgt een terugbel afspraak die een dag of 2 later opgevolgd wordt. Waardeloos.

Ik zou zeggen als het nog niet op orde is lanceer het dan niet en zorg minimaal voor een handleiding van de cloud want niet iedereen is een techneut. Ik weet best wat van computers en gsm's maar zo simpel vond ik het beslist niet. Ben blij dat ik er vanaf ben en hoop dat T-mobile iets gaat doen ermee. Als je vraagt naar een handleiding wordt je doorverwezen naar een filmpje op de site dit noem ik geen handleiding dit is een korte demo wat je ermee kunt.

Ik hoop dat het begrip handleiding duidelijk is voor T-mobile

19 reacties

Reputatie 4
De klantenservice is ook niet erg op de hoogte van cloud. Je had dus beter meteen naar het forum toe kunnen gaan aangezien er genoeg mensen zijn die er verstand van hebben.

Aangezien dit ook geen forum is voor klachten maar voor hulp, wil ik je dus vragen wat het probleem is?
Nu maakt het niet meer uit maar je snapt toch wel als iemand een service afneemt dat het handig zou zijn om een gebruikershandleiding te hebben ipv een forum af te struinen! dat kan er prima naast maar niet in plaats van,

Dit is geen klagen maar is een tip richting tmobile niet iedereen is een techneut en zoveel bladzijdes hoeven het niet te zijn een paar pagina's met hoe het werkt en klaar!
Reputatie 4
er is een video die het uitlegt. en je hoeft het forum ook niet af te struinen, dat doen de mensen wel die je vraag willen beantwoorden. systeem van "all you gotta do is ask!"? even je vraag stellen wat hooguit 5 minuten kost en het antwoord komt vanzelf naar je toe :)

enne, niet iedereen kan alles weten. maar inderdaad, een handleiding naast een video kan misschien makkelijk zijn.
Ik sluit me volledig aan bij de vorige reactie: t-mobile cloud kan niet worden geactiveerd en contact per mail of telefonisch met de service desk levert geen enkele resultaat op. Ik had heel sterk de indruk dat men het niet begrijpt of niet wil begrijpen, want ik kon telefonisch uitleggen wat ik wilde, men wist het niet. Maar goed, cloud weer verwijderd en ik zal hem ook voorlopig niet installeren want dat wekt alleen maar ergenis op. Zal hem ook bij niemand aanbevelen, er zijn genoeg andere opties. Succes T-mobile.
Reputatie 4
De klantensrrvice weet er inderdaad weinig van, daarom moet je dus ook naar het forum komen.. mag ik wel geeoon vragen om je probleem hier uit te leggen zodat we je kunnen helpen?
De klantensrrvice weet er inderdaad weinig van, daarom moet je dus ook naar het forum komen.. mag ik wel geeoon vragen om je probleem hier uit te leggen zodat we je kunnen helpen?

Ik ben abonnee van T-Mobile. Cloud leek mij wel aardig dus heb ik een account aangemaakt. Echter werd bij het inloggen op cloud vermeld  dat gebruikersnaam of password niet goed waren, Na check, dubbel check, niets. per mail getracht dit op te lossen, negatief. Toen maar gebeld, na lang wachten en doorverbinden zou ik alsnog een mail ontvangen voor reset password. Ook negatief.  Probleem was dus het inloggen waar niemand mij mee kon helpen.
Dank voor je reactie....
Reputatie 4
Hmm, bekend probleem. Tis even afwwchten opeen moderator, die kunnen hier meer over zeggen. Als je dus even geduld wil hebben 🙂
@AH@58

Ondertussen hebben mijn collega's van Technical je wachtwoord gereset. Een bevestiging is gestuurd naar je emailadres. Hou er rekening mee dat deze mail in je spamfolder terecht kan komen. Ook zien wij de melding dat je op dit moment geen apparaat hebt gekoppeld aan je account. Dit kun je doen door de app te downloaden voor het apparaat waar je cloud op wilt gebruiken.

Laat je even weten of het is gelukt?
Reputatie 2
Ik zit hier met het zelfde probleem. Cloud geactiveerd ( zichtbaar bij mijn bundels). Bij het aanmaken van de cloud account krijg ik een foutmelding. Tot op heden nog niemand die me heeft kunnen helpen. Opnieuw een account aanmaken lukt niet. Erg frustrerend.
Reputatie 6
@Noorlandere

Ik zie dat de Cloud in gebruik is genomen. Zijn de problemen inmiddels opgelost?
Over t-mobile zelf ben ik best tevreden, maar de cloud....., wat een ergenis is dat zeg, werkt voor meter, sterker nog, krijg fout op fout melding. Dacht dat na een reset van ww alles wel verholpen zou zijn maar ik kom niet eens een stap verder.  Als je dat anno 2014 niet aankan t-mobile, stop er dan mee en geef je abonee's geen ergenis. Kom met iets wat wel goed functioneerd !!!
Reputatie 4
@AH@58

Als je duidelijk uitlegt wat je doet en waar het fout gaat, kunnen we misschien helpen. Momenteel is je verhaal zo onduidelijk dat ik er niet uitkom. De app opzich functioneert best, maar kan inderdaad soms haperingen geven. Misschien dat als je het uitlegt ik dit ook weer door kan geven als feedback zodat het voor jou weer correct gaat werken.
Reputatie 3
@ AH@58

Erg vervelend om te horen dat je zoveel problemen ervaart me de T-Mobile Cloud. Ik zie dat je inmiddels wel een account hebt aangemaakt. Kun je nu wel gebruikmaken van de Cloud?
Ik heb cloud al 3 maanden geleden opgezegd en hij staat nog steeds bij mijn bundel!!!
Telefonisch opgezegd en t zou na een maand stoppen!
Cloud heeft mijn telefoonrekening tot ruim 100,- gemaakt omdat hij de wifi niet gebruikte die wel aan stond en zo al mijn internet mb's opmaakte en meer!!
Na veel geklooi en dagen lang mijn foto's en filmpjes erop proberen te krijgen heb ik het opgegeven....
T-Mobile maakt een misser met deze 'service'
Ik denk er nu na jaren en jaren (toen was t nog ben) erover om na dit abonnement toch maar eens over te stappen...
Ben t gebakkelei zat. En die telefoonrekening door cloud zit mij vreselijk dwars!
Reputatie 4
Hey renzosmam, welkom op het forum!

Jammer om te horen 😞 helaas kan ik aan de kosten verder weinig doen als klant zijnde, dit is iets wat je met t-mobile op moet lossen.

Heb je wel in de app zelf aangegeven dat het moest uploaden via wifi? Het kan soms ook gebeuren dat als je dataverbinding en wifi beide aan heb staan dat het de beste verbinding pakt, en dit kan soms de dataverbinding zijn...

Filmpjes en foto's erop plaatsen is niet erg moeilijk als je weet hoe, maar waarom ben je dan niet eerder gekomen met de vraag?

Enkel overstappen omdat het een hoop gedoe is met de cloud vind ik wat overdreven, maar dat de kosten je inderdaad behoorlijk dwarszit kan ik me vooralsnog wel goed begrijpen, zeker in deze tijden en zo'n hoog bedrag 😞
Uiteraard had ik gelijk alles op alleen uploaden bij wifi gezet. Was hier namelijk al bang voor!
Het hele uploaden was een crime!
Had alles vrij snel uitgevogeld maar het Is een heel vervelend systeem.
Ik ben er iig klaar mee.
Was leuk verteld in de T-Mobile shop maar in praktijk Was niets minder waar... Zonde.
En als de telefoon dagen lang naast de wifi ligt om de verbinding zo goed mogelijk te houden en je krijgt op die datum en tijd sowieso 25,- aan datakosten op je abbo breekt mijn klomp hoor!
Reputatie 4
Als je nog goede feedback hebt om te laten veranderen goor ik het graag, geen idee of ze het meenemen maar ik kan er wel gehoor aan laten geven.

Om welk toetel en android versie gaat het? Geen idee of het probleem in de app of het toestel ligt, maar het is het nakijken waard.
Mijn antwoord Is weg?!

Sony Xperia en ik ging over naar de Sony Xperia Z.

Reageer