2x wifi uitgevallen vanavond

  • 23 May 2023
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Vandaag is de internet verbinding dus 2x uitgevallen.  Alle stekkers er uit.  Na paar minuten opnieuw aansluiten en opstarten.  Het werkt weer tot enkele uren later.  

Wat kan ik doen? 

Eerst problemen met mediabox, nu tv kijken via de app. Gaat verbinding haperen. 

Moedeloos,  frustrerend. 

 

Cheyenne van Odido 11 maanden geleden

Ik ben er voor je @Jacquelien62! Wifi kan wel eens wegvallen, maar het moet niet te vaak gebeuren. Weet je toevallig of dat wanneer de wifi weg is, ook het TV signaal wegvalt? Zo weet ik beter wat de oorzaak zou kunnen zijn - dan dropt de bekabelde internetverbinding namelijk ook. Dank voor het checken!

Werkt de tv als een zonnetje zodra de wifi verbinding wegvalt, dan moeten we ons focussen op het verbeteren en versterken van het draadloze signaal. De juiste stappen hiervoor staan beschreven in dit topic. Als ook de tv (bekabelde internet verbinding) wegvalt, dan is er meer aan de hand en ga ik op onderzoek uit!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben er voor je @Jacquelien62! Wifi kan wel eens wegvallen, maar het moet niet te vaak gebeuren. Weet je toevallig of dat wanneer de wifi weg is, ook het TV signaal wegvalt? Zo weet ik beter wat de oorzaak zou kunnen zijn - dan dropt de bekabelde internetverbinding namelijk ook. Dank voor het checken!

Werkt de tv als een zonnetje zodra de wifi verbinding wegvalt, dan moeten we ons focussen op het verbeteren en versterken van het draadloze signaal. De juiste stappen hiervoor staan beschreven in dit topic. Als ook de tv (bekabelde internet verbinding) wegvalt, dan is er meer aan de hand en ga ik op onderzoek uit!

Tv signaal valt ook weg. Heb geen mediabox ertussen. 

Contact gehad telefonisch.  Moet opnieuw bellen als het weer wegvalt en modum niet opnieuw opstarten. 

Heb modem al gereset.  Helpt helaas niet.  

Daarna opnieuw 2x weggevallen.  

Heb Zylex T50 modem 

Reputatie 7
Badge +5

Ik zie het inderdaad @Jacquelien62! Omdat je al eerder contact hebt gehad, lijkt het me beter om na deze test dagen toch weer te bellen. We moeten namelijk een aantal stappen doorlopen voor we het doorzetten naar de technische dienst en dat gaat makkelijker en soepeler via de telefoon. Heel veel succes - ik weet zeker dat we dit snel voor je oplossen!

Reageer