Beantwoord

6 jaar oude draytek wifi problemen

  • 25 February 2022
  • 13 reacties
  • 98 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb al zes jaar dat ik daar woon de draytek, tot sinds kort weinig problemen.

Sinds een tijd wel wifi signaal maar geen internet, normaal met de standaard trucjes had ik dan wel weer internet. Nu na alles geprobeerd te hebben nog steeds geen internet.

 

Is het modem niet gewoon stuk of verouderd?

 

Met vriendelijke groet,

 

icon

Beste antwoord door Ginny 26 February 2022, 10:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

@Waqqas

In mijn regio gaat het nog niet hoger als 400 MBit 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Woody1991 

Wil je de snelheid van je abonnement verhogen?

Dat kan je eenvoudig zelf regelen in je T-Mobile thuis account onder abonnementen en dan internet wijzigen.

@Seccie

Dank je wel! Hopelijk kan binnenkort de snelheid ook nog omhoog! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Woody1991 Fijn dat d.m.v. het (laten) vervangen van het modem het euvel is verholpen. 
Veel (internet) plezier van je verbinding. Je beschikt nu in ieder geval weer over de meest actuele apparatuur. 

@Boris

 

Inmiddels is er een monteur langs geweest en heeft een nieuw modem opgehangen. Modem was stuk

 

Reputatie 7

Hoi @Woody1991,

Ben je inmiddels voorzien van het juiste antwoord en van een oplossing? We horen het graag, want dan kunnen we eventueel met je meedenken. We staan voor je klaar hier op de Community! 

Reputatie 6

Hoi @Woody1991, wat balen dat het niet wil lukken om een wifi verbinding tot stand te brengen. Ben je in de gelegenheid hier een foto te posten van de melding die je ontvangt? Ik heb zojuist de abonnementsgegevens opnieuw naar het modem verzonden, in de hoop de verbinding een boost te geven. Zou je het modem voor twintig seconden van de stroom willen halen om daarna de verbinding nogmaals te testen?

@Waqqas 

ik gebruik de wifi van van de draytek

Reputatie 7
Badge +15

@Woody1991 

En je gebruikt de WiFi van de Draytek of heb je hier nog een andere router of versterker achter? Test in dat geval ook eens de WiFi van de Draytek met de rest losgekoppeld.

@Waqqas 

Ja bedraad internet werkt wel gewoon

Reputatie 7
Badge +15

@Woody1991 

Werkt bedraad internet wel of komt er helemaal geen internet binnen?

Hallo @Woody1991 

Heb je ook al eens een fabrieksreset uitgevoerd door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Verder zal een moderator deze wel omwisselen voor een betere modem maar hier zit dan weer een mediaconverter bij dus voor de installatie dient een monteur langs te komen.

Ja ik heb alles geprobeerd en niks werkt qua trucjes wat er allemaal voor geschreven wordt. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Woody1991 

Heb je ook al eens een fabrieksreset uitgevoerd door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Verder zal een moderator deze wel omwisselen voor een betere modem maar hier zit dan weer een mediaconverter bij dus voor de installatie dient een monteur langs te komen.