Abonnement zou kostenloos opgezegd worden / wifi issues

  • 3 November 2021
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met de klantenservice van T Mobile. Ik ben namelijk al 5 maanden bezig met een slechte wifi ontvangst. Afgelopen vrijdag is mij toegezegd dat mijn abonnement kostenloos opgezegd zou worden. En dat dit per mail bevestigd zou worden. Aangezien ik tot op heden helemaal NIKS van T Mobile heb gehoord, heb ik maar weer eens zelf gebeld. Nu blijkt dat mijn abonnement niet kostenloos opgezegd zal worden omdat er te weinig tickets aangemaakt zouden zijn op mijn naam. Het interesseert mij niet hoeveel tickets er opgemaakt zijn op mijn naam want dan wordt de administratie bij T Mobile niet goed gedaan. Ik wil vandaag nog een bevestiging dat mijn abonnement kostenloos opgezegd zal worden.


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7

@Andrea06 Nu zou ik zelf wifi niet zien als een geldige reden voor ontbinding van het contract. er is immers geen enkele provider die wifi kan garanderen en dat hoeven ze dus ook niet. zie ook de info op de ACM. eigenlijk is alles na het modem voor je zelf en zou je de wifi zelf moeten oplossen. echter begrijpt de consument dat meestal niet en zal dan overstappen. dat zien providers ook wel en daarom willen ze best wel wat doen, zoals de WAP van T-Mobile die je voor 2,50 per maand per stuk kan huren.

Aan de andere kant begrijp ik ook dat het voor klanten lastig is omdat het niet duidelijk genoeg word uitgelegd. En natuurlijk als T-Mobile het heeft toegezegd en heeft bevestigd kunnen ze dat niet meer terug draaien. Maar daar was ik zelf niet bij.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Andrea06 

Hoe ervaar je de bekabelde verbinding eigenlijk dus haal je de snelheid die je hoort te halen en is de verbinding stabiel?

Misschien kunnen we je helpen 

Er is al diverse gekeken door tmobile hiernaar. ik heb nu een aparte 2.4 en 5 kanaal en dat gaat wel wat beter, maar net als vanochtend valt de wifi om de haverklap weg. maar alle hulp is natuurlijk welkom!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Andrea06 

Je bent op het juiste adres voor wat meer hulp hier op het forum. Slechte wifi dekking kan door vele oorzaken ontstaan. Invloed van andere apparatuur in jouw huis (magnetron of DECT telefoon) de bouwkwaliteit, houten vloeren of gewapend beton maar zeker ook je omgeving. Zit je in een appartementencomplex met veel buren/andere wifi punten in de omgeving of op een hutje op de hei….

De makkelijkste manier om betere wifi dekking te maken is het bouwen van een Mesh systeem. Je kunt deze sets in de winkel kopen, b.v. van het Merk Deco, of bij T-mobile een aantal WAPS huren. (afhankelijk van de omvang van je huis)

 

Reputatie 7
Badge +15

@Andrea06 

Valt alleen de WiFi weg of ook de bedrade verbinding dus een rood lampje op je modem?.

En zoals eerder gevraagd hoe ervaar je de verbinding bedraad? Maak je verder ook gebruik van ander netwerk apparatuur?