Beantwoord

Afspraak om storing te verhelpen pas over 19 dagen!

  • 16 September 2022
  • 14 reacties
  • 152 Bekeken

Keurig geholpen met het vaststellen van de storing, en ik kreeg ook gelijk netjes unlimited internet op mijn mobiel voor 7 dagen. Nu blijkt echter dat ik pas op 5 oktober een monteur kan verwachten. Ik neem aan dat ik in die tijd GEEN abonnement in rekening krijg en ook na die 7 dagen unlimited internet op mijn mobiele abonnement mag verwachten?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 September 2022, 15:52

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ErikHommel 

Je zou misschien elke dag eens kunnen bellen met Guidion op telefoonnummer 020-3232767 om te vragen of er misschien een plekje is vrij gekomen.

Wanneer de voucher voor 7 dagen internet op is dan kun je gewoon weer een nieuwe aanvragen.

Je betaalt verder wel gewoon de maandelijkse kosten maar wanneer het probleem is opgelost dan zul je een compensatie krijgen voor het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de thuis diensten, de compensatie bedraagt 1/30 ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen thuis diensten had.

Hallo @ErikHommel 

Je zou misschien elke dag eens kunnen bellen met Guidion op telefoonnummer 020-3232767 om te vragen of er misschien een plekje is vrij gekomen.

Wanneer de voucher voor 7 dagen internet op is dan kun je gewoon weer een nieuwe aanvragen.

Je betaalt verder wel gewoon de maandelijkse kosten maar wanneer het probleem is opgelost dan zul je een compensatie krijgen voor het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de thuis diensten, de compensatie bedraagt 1/30 ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen thuis diensten had.

Dank voor de info. Iedere dag Guidion bellen is niet echt een optie maar ik ga het wel een paar keer proberen. Ik vind het echt veel te lang en vraag me af of het dan geen optie zou zijn om me een nieuwe mediaconverter te sturen? Ik neem aan dat ik die zelf zou kunnen installeren.

Reputatie 7
Badge +15

@ErikHommel 

Een glasvezel installatie wordt altijd door een monteur gedaan maar wat gaf de klantenservice precies aan als probleem en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ErikHommel,

Goed dat je dit aan de kaak stelt, ik schrik ervan dat je tot 5 oktober moet wachten. Daar laat ik het absoluut niet bij zitten!

Daarom heb ik je ingevuld voor de spoedlijst van Guidion wat betekent dat ze jou binnen twee werkdagen, oftewel uiterlijk dinsdag, terug zullen bellen voor een afspraak. Hoewel ik het niet kan garanderen verwacht ik dat ze volgende week langs zullen komen.

Ik ga druk op de ketel zetten en ik hoop een mooie datum voor je naar boven te halen!

@ErikHommel

Een glasvezel installatie wordt altijd door een monteur gedaan maar wat gaf de klantenservice precies aan als probleem en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter?

Er brandt geen enkel lampje op de mediaconverter.

Hoi @ErikHommel,

Goed dat je dit aan de kaak stelt, ik schrik ervan dat je tot 5 oktober moet wachten. Daar laat ik het absoluut niet bij zitten!

Daarom heb ik je ingevuld voor de spoedlijst van Guidion wat betekent dat ze jou binnen twee werkdagen, oftewel uiterlijk dinsdag, terug zullen bellen voor een afspraak. Hoewel ik het niet kan garanderen verwacht ik dat ze volgende week langs zullen komen.

Ik ga druk op de ketel zetten en ik hoop een mooie datum voor je naar boven te halen!

Uiteindelijk vandaag gefixt, bedankt voor de hulp!

Reputatie 7

Hi @ErikHommel, super fijn dat het gisteren is verholpen! 😊 Dankjewel dat je dit hier aangeeft. Ik heb meteen de vergoeding van de afgelopen dagen voor je in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een hele mooie dag van! 

Hallo @ErikHommel 

Je zou misschien elke dag eens kunnen bellen met Guidion op telefoonnummer 020-3232767 om te vragen of er misschien een plekje is vrij gekomen.

Wanneer de voucher voor 7 dagen internet op is dan kun je gewoon weer een nieuwe aanvragen.

Je betaalt verder wel gewoon de maandelijkse kosten maar wanneer het probleem is opgelost dan zul je een compensatie krijgen voor het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de thuis diensten, de compensatie bedraagt 1/30 ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen thuis diensten had.

Dank voor de info. Iedere dag Guidion bellen is niet echt een optie maar ik ga het wel een paar keer proberen. Ik vind het echt veel te lang en vraag me af of het dan geen optie zou zijn om me een nieuwe mediaconverter te sturen? Ik neem aan dat ik die zelf zou kunnen installeren.

Hier exact hetzelfde probleem. Zelf Guidion bellen heeft geen enkel nut. Als je al iemand te spreken krijgt, krijg je te horen dat er meer mensen zijn die problemen hebben en dat een eerder bezoek van de monteur en niet inzit. 

Reputatie 7

Hi @sannedepmann, super goed dat je dit hier laat weten! Momenteel is het jammer genoeg heel erg druk bij Guidion. Excuses voor het ongemak. Ik heb je meteen van twee Unlimited Data vouchers voorzien in een privébericht. Hopelijk ervaar je op deze manier zo min mogelijk hinder. Mocht je nog extra codes nodig hebben, laat het mij dan zeker even weten. Ook ga ik toch voor je proberen of ik de afspraak verder naar voren kan trekken. Ik garandeer niks, maar mocht dit lukken dan laat ik het je meteen weten. 

Hi @sannedepmann, super goed dat je dit hier laat weten! Momenteel is het jammer genoeg heel erg druk bij Guidion. Excuses voor het ongemak. Ik heb je meteen van twee Unlimited Data vouchers voorzien in een privébericht. Hopelijk ervaar je op deze manier zo min mogelijk hinder. Mocht je nog extra codes nodig hebben, laat het mij dan zeker even weten. Ook ga ik toch voor je proberen of ik de afspraak verder naar voren kan trekken. Ik garandeer niks, maar mocht dit lukken dan laat ik het je meteen weten. 

Beste Lisa, ik heb geen privébericht ontvangen. Zou heel fijn zijn als het lukt om de afspraak naar voren te halen. Ik bel zelf dagelijks met Guidion, maar zonder resultaat. 

Reputatie 7

Hi @sannedepmann, dankjewel voor deze super snelle reactie! Als het goed is, heb je ze nu wel binnen. Klopt dat? Ik had ontzettend gehoopt dat ik je kon verblijden met het nieuws dat de afspraak naar voren is geschoven, maar jammer genoeg heb ik van Guidion te horen gekregen dat dit niet mogelijk is. Ze proberen zo veel mogelijk monteurs in te zetten, maar het is echt heel druk op dit moment. Excuses hiervoor. Laat het dus zeker weten als een extra code wellicht kan helpen.  

Fijn dat je het bij Gridion hebt geprobeerd. Ik snap niet dat het voor T-Mobile acceptabel is dat de monteursdienst dit soort oplossingstijden hanteert. De monteursdiensten van jullie concurrenten zijn een stuk sneller. Uit de topics begrijp ik dat er heel veel klanten van jullie in dit schuitje zitten. 
 

Ik lees in andere topics dat T-Mobile 1/30 van het abonnementsgeld terugbetaalt voor elke dag dat een klant geen internet heeft. Kan ik dat ook aanvragen?

Reputatie 7

Hi @sannedepmann, ik kan me jouw opmerking zeker voorstellen! We doen er achter de schermen dan ook alles aan om dit tegen te gaan, want we willen dat iedereen zo snel mogelijk geholpen wordt. Yes, heel goed dat je dit navraagt. Hier heb je zeker recht op. Zodra je weer online bent, dan hoor ik dat graag en maak ik - of een collega - de vergoeding meteen voor je in orde. 

Reputatie 7

Hi @sannedepmann, heel erg bedankt voor het doorsturen van het bonnetje van de sim-kaart! Zojuist heb ik deze kosten voor je vergoed. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een mooie dag van!

Reageer