Beantwoord

Al 2 weken geen internet zonder oplossing

  • 11 October 2022
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Goedemorgen all, 

Inmiddels zijn wij klant bij T-Mobile geworden per 28-9-2022, met name gekozen voor het glasvezel internet. Jammer genoeg hebben wij een zeer valse start gemaakt, daar wij inmiddels al 2 weken geen (constant) werkend internet hebben. Ik zal de tijdslijn met jullie delen; 

  • 28-9: Monteur heeft alles keurig geïnstalleerd
  • 30-9: Al het internet valt weg, na bellen van de klantenservice kunnen wij op zijn vroegst maandag pas geholpen worden. Hele weekend geen internet. 
  • 03-10: Monteur komt langs en heeft de Converter vervangen, alles leek opgelost te zijn. 
  • 04-10: In de middag valt wederom alles weg, terug naar het oorsponkelijke probleem. Na 3x gebeld te hebben met de klantenservice, heeft de medewerker het probleem '’geëscaleerd'’ naar de back-office die een ticket zouden inschieten. Hier zouden wij een e-mail/sms van ontvangen. 
  • 04-10: Ik heb de LAN kabel naar het modem vervangen met een eigen internetkabel, een '’houtje touwtje'’ oplossing die ervoor zorgde dat er iets van een internetsignaal leek te zijn. 
  • 10-10: Wederom geen internet meer. Van 4 oktober tot 10 oktober was het internet zo slecht, dat het niet eens mogelijk was om een mail binnen te krijgen op mijn laptop. 

Op 10 oktober jl. heb ik wederom gesproken met de Klantenservice, die het verhaal met ons deelde dat het probleem lijkt te liggen in de splitter van onze glasvezel verbinding. Dit is op 4 oktober om 17:45 in het systeem gezet door de monteur (?). Een derde partij is nodig hierin, met een maximale responstijd van 7 dagen. Echter kon ons niet gegarandeerd worden dat er op woensdag 12/10 al een opvolging aan werd gegeven…… 

 

In alle eerlijkheid, het op papier zetten van bovenstaand doet de spijt al weer doen opkomen om te kiezen voor T-Mobile. Het feit dat er geen service kan worden verleend om een probleem snel op te lossen of duidelijk te communiceren zonder beloftes te doen lijkt me een basaal onderdeel van jullie dienstverlening. 

icon

Beste antwoord door Lisa 12 October 2022, 12:03

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo,

Hier hetzelfde verhaal. Overgestapt van tele2 naar glasvezel van T-Mobile. Internetverbinding valt steeds weg, op andere telefoons is niet eens in te loggen. Is 1 keer monteur geweest. Na weer bellen de mededeling dat er niet nogmaals monteur kan komen omdat hij al geweest is. Oplossing mogelijk wifiversterker ertussen. Eerste maand gratis, daarna € 2,50 per maand extra, zelf aansluiten. O, ja blijkt het niet te werken dan mag je de versterker de eerste maand gratis retourneren. Spijt dat ik niet voor een andere provider hen gekozen.

Reputatie 7

Hi @nettiesluijs, ook voor jou denken we graag in oplossingen! Ervaar je de problemen wanneer je verbonden bent met de wifi of ook bekabeld? In het geval van wifi, dan is het belangrijk om te kijken naar de externe factoren die invloed kunnen hebben. Denk bijvoorbeeld aan een betonnen vloer of verstoring bij de buren. Om te kunnen checken of het bijvoorbeeld aan de daadwerkelijke verbinding ligt, dient deze bekabeld te worden onderzocht. De versterker is daarbij een extra service, die we graag bieden als het signaal niet goed werkt. Ook hebben we enkele tips op de Community, die het wifi-signaal kunnen verbeteren: Hoe verbeter ik mijn wifi? | T-Mobile Community. Succes!

Reputatie 7

Hi @Joostheer, ontzettend bedankt dat je hier zo helder jouw verhaal deelt! Excuses dat jullie geen vlekkeloze start hebben gehad, dit had ik heel graag anders gezien. Super fijn dat je jouw gegevens alvast in een privébericht met mij hebt gedeeld, zodat ik direct met je mee kon gaan kijken, want ik help hier met alle liefde bij. Ik zie dat Guidion vandaag opnieuw bij jou langskomt (of inmiddels al is langsgekomen) om alles binnenshuis uit te sluiten. Zojuist heb ik jouw verbinding gecheckt en ik ben ontzettend blij om te zien dat jullie online zijn. Kun je dit aan mij bevestigen? Dan ga ik namelijk gelijk aan de slag met een vergoeding.

Mocht het toch nog niet werken, dan ga ik hier persoonlijk achteraan en ga ik er alles aan doen om het proces bij jullie te laten versnellen. Jullie horen namelijk geen problemen te ervaren. Weet dat ik heel graag het vertrouwen van jullie weer terug wil krijgen! ❤️

Reageer