Beantwoord

Al meer dan 9 dagen geen internet

  • 28 December 2022
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Hi Community,

Het begon met geen upload snelheid thuis, waarvoor ik T-Mobile heb gecontact. Na dat ze de tip gaven om alles opnieuw op te starten, bleek er ineens helemaal geen internet meer te zijn. Dit heeft T-Mobile netjes opgelost om mijn 4g unlimited te maken voor 5 dagen, met de hoop dit dan al te hebben gefixed. Op een gegeven moment weer contact opgenomen met de klantenservice (want ze laten niks van zich weten) kreeg ik te horen dat er iets met een stoorzender op de verbinding is, waardoor de glasvezel niet lekker mijn huis binnenkomt. Wel heb ik een nieuwe code gekregen, maar geen hoop of update dat er een monteur of iets langskomt. Ik zit nu inmiddels mijn gehele vakantie, alles vanaf mijn mobiel te doen en ik ben daar redelijk klaar mee. 

Heeft iemand een oplossing dat ik iets van een tijdelijke wifi spot kan maken dmv de hotspot van mijn telefoon. Bijvoorbeeld een extern modem. Want mijn verwarming, tv en lampen gaan ook via wifi. 
Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door eric 28 December 2022, 16:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Een modern Android of Apple kan inderdaad een wifi hotspot maken van jouw telefoon. De apparatuur die je ermee wilt verbinden moet zich natuurlijk wel “in de buurt” van je telefoon bevinden.

Android

Apple

Reageer