Beantwoord

bellen over wifi werkt niet meer

  • 17 June 2021
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 2

Goedendag, ben door het slechte bereik overgestapt naar T-mobile (Internet en 2 mobiele abonnementen) ivm wifi bellen.
dit heeft een klein half jaar perfect gewerkt en nu spontaan niet meer. Heb alles al geprobeerd ( resetten enz.) ik heb een iphone 12 en vrouw heeft een Huawei. Bij vrienden doen ze het wel… ligt dus aan netwerk/modem,,,Gaarne uw oplossing.

icon

Beste antwoord door Boris 18 June 2021, 11:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MarioK63 

Doet bellen via WiFi het ook niet bij je thuis als je de vliegtuigstand inschakelt en daarna WiFi en bellen via WiFi?

Reputatie 2

 

Reputatie 2

Bellen via whattsapp gaat wel in vliegtuigstand

 

Reputatie 2

Ik belde altijd op manier om schakelen tussen netwerk/ wifi bellen te voorkomen. Er niets aan mijn apparatuur veranderd. En wat ik al zei bij vrienden doet hij het wel.

Reputatie 7
Badge +15

Raar probleem dit en dan ook bij een iPhone.

Iemand anders heeft dit ook en alles is geprobeerd tot aan een fabrieksreset en inderdaad werkt het ergens anders wel en andere mensen die bellen via WiFi gebruiken konden het bij hem ook niet gebruiken.

Reputatie 2

Heb gisterenavond met T Mobile hierover gebeld en iemand zou zich erin verdiepen….onderstaande kwam ik op een Vodafone forum tegen. Misschien dat dit de oorzaak is?

 

Reputatie 7

Hi @MarioK63 ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik zie dat je het andere topic (link is klikbaar) hierover hebt gevonden, en wil graag je vraag daar behandelen. Ik sluit daarom dit topic en zal je op de hoogte houden via het andere topic. Spreek ik je daar!