Beantwoord

Cant Connect to other devices (nintendo switch)

  • 27 September 2021
  • 6 reacties
  • 89 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Er is een comminucatie fout zodra iemand mij wilt joinen op mijn nintendo switch. Het is voor meerdere spellen. Hij zegt iets over Nat type maar mijne is Nat type B en upload en download speed is prima. Vaak kan ik wel iemand anders joinen maar helaas niemand mij. Ik heb juist internet genomen voor online gamen dus hulp zou fijn zijn.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 September 2021, 13:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

het gaat om online spelen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Skeebs 

Heb je dit probleem bedraad en via de WiFi?

Wanneer je Nintendo is verbonden met een hotspot of de WiFi van iemand anders bijvoorbeeld ervaar je dezelfde problemen dan ook?

Even om te testen of het te maken heeft met de verbinding thuis of toch iets anders.

op andere wifi doet hij het prima. tmobile ook gebeld maar alles schijnt prima te zijn. toch doet hij het niet.

Reputatie 7
Badge +15

@Skeebs 

Als je bekabeld gaat gamen heb je dan ook dezelfde problemen?

En gaat het om een DSL of glasvezel verbinding? Welke modem heb je van T-Mobile?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Skeebs, van harte welkom op de Community!

Waqqas is je al supergoed op weg aan het helpen, zie ik dus ik zal er verder niet heel veel aan toevoegen, maar wat ik nog wel wilde vragen is het volgende: je spreekt over NAT-type en daarbij vraag ik me af of het apparaat dat je Switch wil joinen wel gebruik maakt van hetzelfde IP-adres. Wellicht ontstaat daar de obstructie uit. Neem eens een kijkje op onze Wiki, daar kun je al bijna alle antwoorden vinden: 

Mocht het ook hiermee nog niet lukken, vraag dan zeker weer om hulp. De expertise van @Waqqas en alle andere users lossen vaak al 99 procent van de vraagstukken op! 😄

Ik heb een hele handige vriend en het had inderdaad te maken net DMZ forwarding (geloof ik! ik heb er niet veel verstand van, het was zijn werk) maar als ik het goed begrijp heeft hij een vaste ip toegevoegd aan me router voor mijn switch zodat me switch niet in de war is door een willekeurige ip adres. maar nogmaals ik heb hier niet veel verstand van maar het is hem gelukt. 

 

nintendo vertelde me dat ik mijn firewall moest uitschakelen maar dat werkte niet dus die staat weer aan. ben zo blij, maar wel beeetje hocus pocus voor mij maar het werkt!!