Beantwoord

Compensatie 7 weken geen Internet

  • 10 June 2022
  • 38 reacties
  • 549 Bekeken

Dag,

 

In totaal heb ik in de afgelopen 7 maanden welgeteld 7 weken geen internet gehad. De compensatie die ik hiervoor krijg is dat ik mijn abbonement niet hoef te betalen tijdens deze 7 weken…. Dat is toch geen compensatie voor iemand die 25% van de afgelopen 7 maanden geen internet heeft gehad.

Het kan toch niet zo zijn dat de wachttijd op een monteur 2 weken bedraagt. Leuk voor jullie dat Guidon jullie onderaannemer is voor monteurs maar volgens mij heb ik een overeenkomst met T-Mobile en niet een nalatige onderaannemer… 

 

Ik ben benieuwd naar een tegenreactie op deze hele soapserie.

 

Giel

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 June 2022, 11:55

Bekijk origineel

38 reacties

@Jason Kan je een verwachting schetsen wanneer internet weer zou moeten werken?

 

Reputatie 7
Badge +12

@Giel van Lanen Het ticket staat al in de bak bij netbeheer dus het enige dat moet gebeuren, is het doorvoeren van de herstelwerkzaamheden. Ik gok dat KPN langs moet in de POP (centrale), maar dat is een aanname. Mocht dit nodig zijn, dan heb je naar alle waarschijnlijkheid donderdag weer Internet. Ik zal navragen wat de tijdsindicatie is.

Reputatie 7
Badge +12

Zojuist gesproken met de technische dienst: KPN zal je spoedig benaderen voor een afspraak, dan wel om de oplossing door te spreken. 

Eventjes extra meegedacht: heb jij een T-Mobile of Tele2 simkaart thuis in gebruik? Ik kan je namelijk voor de komende dagen een voucher met Unlimited Internet aanbieden. Dan heb je in ieder geval de mogelijkheid om continu online te blijven via mobiele hotspot en verbruik je geen data. Sterker nog: de voucherbundel hoeft niet aangevuld te worden met extra GB's. Dat scheelt toch een beetje in deze thuiswerktijden!

@Jason Inmiddels leef ik in de afgelopen 7 maanden al meer dan 9 weken van voucher codes dus ja die heb ik al. Werkt overigens ook verre van optimaal want de telefoonrekening gaat voor deze maand alweer over de €100,- heen… Wordt hier nog iets van vergoed?

Reputatie 7
Badge +12

Dat is wel vrij bizar; de bundel zou in principe oneindig moeten zijn. Heb je deze continu actief gehouden als mobiele hotspot op de smartphone met simkaart waarop de bundel actief is? 

Ik kan jammer genoeg geen kosten voor de mobiele telefoon vergoeden. Wel wil ik heel graag weten hoe het kan dat je zoveel buiten de bundel betaalt, dat is wel erg hoog. Ik doe de aanname dat het komt doordat de hotspot niet goed functioneert - dit valt eigenlijk al te lezen in je bericht natuurlijk. Kun je de laatste factuur van het abonnement met me delen in dit topic, alsjeblieft? Uiteraard graag met persoonlijke details zwartgemaakt/weggelaten. Ik zal eens kijken of ik dan een deel aan de thuis-kant kan vergoeden voor je. 

Reputatie 7
Badge +12

@Giel van Lanen Ik zie dat het inmiddels gelukt is om een afspraak te maken en die staat gepland voor morgen (23 juni). Veel succes en mocht het nog lukken om je laatste factuur te delen, dan heel graag! 😊

@Jason  Het is inderdaad gelukt om een afspraak te maken. Hopelijk is hierna het internet weer beschikbaar. Is er een manier om de facturen niet en plein public te delen?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Giel van Lanen, super dat het is gelukt met de afspraak! Ik snap dat je dit liever niet en public wilt delen. Je mag dit naar mij doorzetten in een privébericht (door op mijn naam te klikken) als je dit prettiger vindt. Je kunt het ook mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. Laat je weten waar jouw voorkeur naar uitgaat? Dan pak ik 't verder voor je op! 

Dag @Jason en @Lisa, de monteur is zojuist vertrokken zonder gewenst resultaat. Hij vertelde me dat er in de grond iets verkeerd is aangesloten? Bijzonder als je het mij vraagt want het heeft eerder gewoon gewerkt.

Werd enkele minuten na het vertrek van de monteur gebeld voor een volgende afspraak. de eerst mogelijke datum is 4 juli….

ongelooflijk hoe lang dit alles duurt.

@Lisa ik zal de facturen sturen in een privébericht.

@Jason is het mogelijk dat T-Mobile een dongel opstuurt zodat thuiswerken weer mogelijk is? Met een hotspot op een telefoon is dit geen werkbare situatie en inmiddels zit ik al zo lang thuis zonder internet dat dit wel het minste is wat T-Mobile kan doen.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Giel van Lanen, 4 juli is echt buitensporig laat, ik ga eens aan de bel trekken bij onze partner om dit te bespoedigen want als ik heel eerlijk ben, kunnen we het anders beter nog per direct opzeggen zodat je vrij bent om meteen een nieuwe aansluiting aan te vragen.

Ik zie dat netbeheer wel om een update heeft gevraagd en daarin aangeeft een nieuwe afspraak te willen inplannen; daarin staat deze specifieke datum overigens niet vermeld - maar dat zal dan wel direct fysiek bij jou aangegeven zijn. 

Jammer genoeg hebben wij geen mogelijkheid om een dongel toe te sturen, het staat daarentegen wel op het lijstje om als noodvoorziening toegevoegd te worden. Ik meen dat we dit tot een jaar of drie geleden als optie hebben gehad, maar tegenwoordig leveren we ze ook niet meer uit, sorry.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Giel van Lanen, ik ben zojuist teruggekomen op jouw privébericht! Als je de factuur kunt e-mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl en hier een seintje geeft, dan duik ik erin. 

Reageer