Beantwoord

Compensatie 7 weken geen Internet


Dag,

 

In totaal heb ik in de afgelopen 7 maanden welgeteld 7 weken geen internet gehad. De compensatie die ik hiervoor krijg is dat ik mijn abbonement niet hoef te betalen tijdens deze 7 weken…. Dat is toch geen compensatie voor iemand die 25% van de afgelopen 7 maanden geen internet heeft gehad.

Het kan toch niet zo zijn dat de wachttijd op een monteur 2 weken bedraagt. Leuk voor jullie dat Guidon jullie onderaannemer is voor monteurs maar volgens mij heb ik een overeenkomst met T-Mobile en niet een nalatige onderaannemer… 

 

Ik ben benieuwd naar een tegenreactie op deze hele soapserie.

 

Giel

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 June 2022, 11:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Giel van Lanen UPDATE: de network terminal (witte Media Converter/ONT) dient vervangen te worden zoals aangegeven. Dit hoort KPN op te pakken dus we hebben aan hen de opdracht gegeven dit te regelen. Ik heb voorgesteld om dit via ons te laten doen, maar dat zou langer duren want dan moet je nog wachten op een afspraak met Guidion. Nu kan netbeheer het in één keer vervangen. 

Ik weet nog niet wanneer je een afspraaktool toegestuurd krijgt, maar het kan niet lang meer duren.

@Jason Het kastje vervangen is de oplossing geweest! 

Reputatie 7

Yay, super dat je nu (eindelijk) probleemvrij bent @Giel van Lanen! Thanks voor het melden en onwijs bedankt voor jouw geduld van de afgelopen tijd. Zojuist heb ik de vergoeding voor je in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker even weten. 

Beste @Lisa en @Jason,

 

Ik zie inderdaad bij rekeningen staan dat het een en anders wordt verrekent. Echter mist nog de verrekening voor de periode dat ik geen service heb gehad. Kan dit nog worden verwerkt?

 

Groet,

Giel

 

Reputatie 7

Hi @Giel van Lanen,

Ik heb het direct voor je gecheckt en zie inderdaad dat de vergoeding jouw kant op komt! Ook heb ik het direct gecheckt en zie dat zowel de periode dat je geen verbinding hebt gehad als de vergoeding voor het Simpel abonnement in orde zijn gemaakt. Houd er rekening mee dat deze vergoeding eerst wordt verrekend met de maandelijkse factuur. Het bedrag wat over blijft, wordt daarna netjes op de bankrekening gestoord. Dat bedrag komt overeen met wat je ziet. Het klopt dus helemaal! 😁