Beantwoord

contractovername fout bij gegevens ophalen

  • 7 April 2023
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Ik probeer mijn contract voor internet thuis over te zetten naar de nieuwe bewoner, maar ik loop steeds vast bij stap 2. Zodra ik mijn telefoonummer heb ingevuld krijg ik een foutmelding dat de gegevens niet kunnen worden opgrhaald.

Ik heb mijn gegevens gecontroleerd en deze kloppen. 

Ik hdb het nu al 3 dagen op rij een paar keer geprobeerd, maar het lukt niet. 

Hoe verhelp ik dat deze foutmelding blijft komen...

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 8 April 2023, 11:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @JorrB, je wilt jouw contract overdragen aan iemand anders. Natuurlijk, geen probleem. Ik regel dat graag voor je! Ik geef je graag wat meer informatie. We hebben namelijk een aantal documenten nodig om dit in orde te maken. Dit is wat er nodig is:

- Kopie ID beide partijen

- Kopie bankpas beide partijen

- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen. Hierin moet staan welke dienst(en) er op welk adres overgenomen worden.

 

Ook ontvangen we graag algemene informatie:

- Postcode en huisnummer van het aansluitadres

- 06-nummer van de nieuwe contractant

- E-mailadres van de nieuwe contractant

 

Je kunt de documenten en de gegevens per e-mail sturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. De contractovername gaat per direct in.

Alvast bedankt! 😊

Reageer