Beantwoord

Ddos aanvallen

  • 31 May 2021
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

De laatste tijd word ik erg vaak ddos. Mijn ip is gelekt via een spel FiveM. Ik word meerdere keren per dag ddos. Ik heb me router ontkoppelt voor 24/48 uur, maar dat heeft niet gewerkt. Ik gebruik nu altijd een VPN, maar dat heeft geen zin. Ik ben een opkomende streamer met gemiddeld 50 a 100 kijkers. Zou iemand me aub kunnen helpen? Klantenservice kunnen me niet verder helpen.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 June 2021, 12:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ekremie,

Jammer dat er iemand is die misbruik maakt van het voorval! Ik had je graag van een ander IP adres voorzien, alleen is dat op de wijze waarop ons netwerk IP adressen uitdeelt niet mogelijk. Weet je zeker dat je echt 24 of 48 uur hebt aangehouden? Onze DHCP leasetijd is namelijk 24 uur, en ik raad je aan om beter iets te lang dan iets te kort te wachten. Om je in het vervolg van snode kijkers te beschermen, is het wellicht ook verstandig om anti-DDoS software te nemen.

Weet je overigens zeker dat het om een DDoS aanval gaat en niet om een wegvallende internetverbinding? Ik had graag met je meegekeken, alleen heb je jouw Community account momenteel niet gekoppeld met jouw Thuis abonnement. Mocht je graag willen dat ik de internetverbinding voor je controleer, dan raad ik je graag aan om mij via een privébericht de volgende gegevens door te sturen:

  • Postcode & huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van de IBAN.

Hopelijk kan je snel weer zorgeloos van het internet gebruik maken!

Reageer