Beantwoord

Deadlock modem

  • 1 March 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ik heb sinds vorige week geen internet meer via de bekabeling, wel nog via Wifi. Heb inmiddels alles al geprobeerd (reset, kabels check, etc), maar tevergeefs. Heb dit forum doorgezocht en mijn probleem komt sterk overeen met een zogenaamde deadlock van de modem. Zeer waarschijnlijk zal deze vervangen dienen te worden...Kan iemand mij helpen?

 

Mvg,

Martijn

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 March 2021, 12:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Martijn0125 ,

Zou je het in één topic willen houden? Dit is ook volgens de Huisregels . Het openen van topics met dezelfde vragen helpt echt niet om eerder geholpen te worden.Je hebt ook al dit topic: Deadlock Huawei modem en ook hier: Lan doet het niet meer

Het maakt het alleen maar onduidelijker. De moderators pakken de berichten op in volgorde van binnenkomst.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Martijn0125, ik heb meteen een verzoek ingediend tot omruil van het modem want dit klinkt inderdaad als een deadlockscenario. Klasse dat je het aangeeft en al op onderzoek bent gegaan! 

Zodra ik een reactie ontvangen heb van de specialisten, geef ik dat direct aan je door zodat we je een vervanging kunnen toesturen. To be continued.

P.s. probeer het alsjeblieft bij één topic te houden zoals @soepkip67 aangeeft, dan kunnen we je nóg sneller helpen! 😄

We gaan in dit topic verder: de andere twee topics zal ik sluiten.

Dit topic zal ik nu sluiten.