Beantwoord

DECO M4

  • 28 April 2023
  • 2 reacties
  • 644 Bekeken

Ik had een vraag over een deco m4 systeem, ik ben momenteel klant van Ziggo en heb zo'n systeem als een zon draaien. Nu heb ik de intentie om over te stappen naar T-mobile thuis,hier wil ik graag mijn huidige systeem gebruiken icm het modem van T-mobile. Er is glasvezel beschikbaar in mijn woning. Gaat dit lukken, een kennis van mij is in het verleden overgestapt en sloot de deco's aan maar helaas werkte het niet. De monteur van T-mobile gaf aan dat dit nooit werkt icm T-mobile. (Is dit wel waar?)

Graag hoor ik het juiste antwoord en of er iets aangepast dient te worden om het werkend te krijgen.

 

Mvg,

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 April 2023, 20:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Kwestie van de Deco m4 als access point inzetten en de wifi van de t-mobile router uit.

1 deco unit verbind je dan met een LAN poort van de router en dan werkt alles.

Reputatie 7
Badge +15

Kwestie van de Deco m4 als access point inzetten en de wifi van de t-mobile router uit.

1 deco unit verbind je dan met een LAN poort van de router en dan werkt alles.

 

Hallo @maazzam 

Het is zelfs ook mogelijk om de T-Mobile router weg te laten en 1 unit op de mediaconverter aansluiten, je hoeft dan enkel via de app bij advanced > IPTV/VLAN > ISP custom kiezen, VLAN id 300, priority 0,  connectie type DHCP kiezen en dan zal het ook werken 🙂

Reageer