Dsl gebruiken tijdens glasvezel abbonnement

  • 11 April 2023
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Momenteel ben ik aan het wachten tot Guidion de glasvezel aansluiting kan activeren, echter hebben ze pas tijd op 25 april en zit ik tot aan die tijd zonder internet. Van de week heb ik alle producten al binnengekregen (Zyxel t-54). Aangezien de glasvezel enkel door de installatie monteur kan worden geactiveerd, is het mogelijk tot aan die tijd gebruik te maken van de DSL verbinding met deze apparatuur? 

eric 1 jaar geleden

Hoi @nickb334343 , welkom bij de community

Op het moment dat een fiber oplossing beschikbaar gaat komen op een locatie wordt er geen DSL meer aangeboden.  DSL is een leverstraat op zich en die lijn moet T-Mobile voor minimaal een jaar huren bij de netbeheerder van analoge lijnen. Je kunt de wachttijd overbruggen door b.v. je mobiele telefoonabonnemt voor de lopende maand op “ unlimited”  te zetten.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @nickb334343 , welkom bij de community

Op het moment dat een fiber oplossing beschikbaar gaat komen op een locatie wordt er geen DSL meer aangeboden.  DSL is een leverstraat op zich en die lijn moet T-Mobile voor minimaal een jaar huren bij de netbeheerder van analoge lijnen. Je kunt de wachttijd overbruggen door b.v. je mobiele telefoonabonnemt voor de lopende maand op “ unlimited”  te zetten.

Reageer