duurt het maken van een afspraak met een monteur altijd zo lang ??

  • 16 March 2023
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Sinds woensdagochtend 15-03 geen internet meer.

Gebeld met klantenservice en die heeft meegekeken. Moet echt een monteur komen want dit kan niet zo opgelost worden. Het symbool wereldbol op mijn modem brandt sowieso niet. Mail om een monteur in te plannen ontvang je vandaag of morgen en dan wordt het snel opgelost...…

De mail om de monteur in te plannen kwam donderdagavond  16-03 om20.30

Eerste mogelijke datum dat er een monteur langs kan komen 27-03....hallo dat is 2 weken daarbuiten werken mensen dus kan je niet zomaar iedere dag.....eerst volgende mogelijke datum 06-04.....waar gaat dit in hemelsnaam over.....geen tv geen internet en eerst mogelijke datum is minimaal 2 of 3 weken later...…

Slecht slecht slecht....zo spijt dat ik over ben gestapt op Tmobile!!

 

Iemand anders deze ervaring dat dit altijd zo lang duurt voor er een monteur langs kan komen??

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Larissa85 

Guidion is niet alleen de installatiepartner van T-Mobile maar ook van een aantal andere providers. Ik heb kort geleden ook een storing gehad en de monteur kon pas een week later. Een keer kon de monteur al na 2 dagen dus het is meestal best druk bij Guidion en soms heb je wel eens geluk dat ze al snel kunnen komen.

Heb je een DSL of glasvezelverbinding en heb je de bekabeling gecontroleerd? Misschien is het toch zelf op te lossen.

@Waqqas , bekabeling is gecontroleerd,  eruit erin gereset niks helpt.

 

Binnen 1 dag een monteur is natuurlijk geweldig, binnen 1 week een mooie oplossing.  Maar geen mogelijkheden beschikbaar binnen 2 weken en dan ook echt 1 dag 1 tijdstip, kan ik helaas niet , jammer dan , dan moet ik nog 1.5 week wachten.....

Reputatie 7
Badge +15

@Larissa85 

En je had plotseling geen internet meer dus geen enkele wijziging toegepast?

Vorige week een belletje naar Tmobile met een verzoek voor een monteur voor mijn moeder. We zouden een e-mail krijgen om een afspraak met de monteur te maken. Tot op heden geen mail...

 

Vandaag weer een belletje naar Tmobile, de klantenservice kan ons niet vertellen wanneer we überhaupt een mail van de monteur kunnen verwachten. Het zou volgens de klantenservice beredruk zijn, 1000 aanvragen en maar 100 monteurs...?! Met andere woorden, ik hoef niet weer terug te bellen met de vraag wanneer mijn moeder mail van de monteur krijgt, dit gaat nog wel even duren.

 

We wachten deze week nog even af, en anders bellen we Ziggo volgende week met het verzoek Tmobile thuis voor ons op te zeggen en over te zetten naar Ziggo.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DL5, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DL5, ik zag je berichtje voorbij komen.

Ik ben er meteen ingedoken en zie dat er gisteren, na het belletje, een ticket voor je is aangemaakt. Als je eind deze week nog geen bericht gehad hebt, zou je het mij dan kunnen laten weten? Dan ga ik er nog een keer voor je achteraan. 

Reageer