Beantwoord

Experia Wifi versterkers op Zyxel T-50

  • 26 December 2021
  • 6 reacties
  • 1550 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds kort T-Mobile thuis. Bij KPN had ik Xperia Wifi versterkers, werkt prima. 

Maar met T-Mobile (nog) niet. Ik heb nu op 1e en 2e etage geen wifi.

Wie kan me in detail de instellingen voor de Zyxel T-50 geven zodat mijn versterkertjes het weer doen?

De klantenservice verwijst naar het bekende loket, namelijk het muurtje omdat de xperia niet van hun is.

Maar er zit tenminste 1 persoon die het weet, Ben heet hij en wilde me heel snel vertellen wat er allemaal moest gebeuren. Hij wist veel.

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 December 2021, 22:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jay2602 

Heb je 1 versterker bedraad op het modem aangesloten en de andere draadloos op de eerste verdieping bijvoorbeeld en hoe was alles aangesloten bij KPN?

Je kan de WiFi op de Zyxel dan uitschakelen.

De Experia WiFi versterkers zijn allebei bedraad aangesloten. Voorheen op modem Experia van kpn en nu dus op zyxel t-50

Reputatie 7
Badge +15

@Jay2602 

Misschien kan je beide versterkers eens een fabrieksreset geven als dat gaat, anders werken ze misschien enkel icm KPN.

Ze zijn beide gereset! Het zijn in feite access points. Ik probeer achter de wijzigingen te komen in de zyxel. Iemand zei bandsteering uitzetten maar ik weet ook niet waar dat zit

Reputatie 7
Badge +15

@Jay2602 

Ik vond dit topic, hopelijk heb je er wat aan :

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/wifi-versterker-kpn-320772

Reputatie 7

Hi @Jay2602 ,

Bandsteering op het Zyxel modem is makkelijk uit te schakelen. Via de stappen uit dit topic, moet het helemaal lukken: 

Ook ben ik erg benieuwd of het lukt met de stappen uit het topic wat @Waqqas met ons deelt. Ik hoor het graag!