Beantwoord

extra wifipunt besteld

  • 10 January 2022
  • 14 reacties
  • 148 Bekeken

Ik had een wifipunt besteld op proef, maar dit werkt toch niet zo als gedacht (als wifiversterker). Dus nu vorige week dinsdag een extra wifipunt besteld, om er dan een bij de router te plaatsen en 1 boven).

Hoe lang moet ik nog wachten op de verzending?

Gr. Debby

icon

Beste antwoord door Boris 11 January 2022, 13:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 7

Hi @Debbyvd75, yeah je krijgt 'm vandaag binnen! 😁 Laat je het weten als je het in ontvangst hebt genomen? Maak er een mooi weekend van!

Hi @Debbyvd75, yeah je krijgt 'm vandaag binnen! 😁 Laat je het weten als je het in ontvangst hebt genomen? Maak er een mooi weekend van!

Het is binnen! Fijn weekend :)

Reputatie 7

Hi @Debbyvd75, ik ben gelijk met je mee gaan kijken voor het wifi-punt! Ik zie dat deze vandaag jouw kant op is verzonden. Hij staat nu inderdaad nog op ‘in behandeling’, maar de status zou moeten veranderen en het pakket komt binnen enkele dagen bij je binnen. Je gaat hier ook nog een Track and Trace over binnen krijgen. Kan je ons hier op de hoogte houden of je de status ziet veranderen? Mocht dit namelijk binnen twee dagen nog steeds hetzelfde zijn, dan hoor ik dat graag. Maar zo te zien gaat het helemaal goedkomen en is hij vanochtend jouw kant op gestuurd! 😊

Reputatie 7

Hoi @Debbyvd75 ,

Goed dat je bij ons aan de bel trekt! Ik zie dat er ondertussen contact is geweest met onze telefonische collega’s en dat het pakketje inmiddels naar onze verzendingsdienst is gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Wanneer deze wordt aangemeld bij PostNL, ontvang jij een track en trace om het pakketje te volgen. Alvast heel veel plezier met de nieuwe versterker! 

Hi @Debbyvd75, wegens een vertraging in de logistieke keten kon het pakket uiterlijk gisteren verstuurd worden! Ik verwacht dat jij vandaag of morgen dan ook de Track and Trace binnenkrijgt. Sorry voor de vertraging, maar weet dus dat dit helemaal goed gaat komen! 💪

Status in my T-Mobile is nog hetzelfde, maar bij post NL is wel al een verwachte zending van vck Logistics, dus dat zou 'm kunnen zijn ...

Hoi @Debbyvd75 ,

Goed dat je bij ons aan de bel trekt! Ik zie dat er ondertussen contact is geweest met onze telefonische collega’s en dat het pakketje inmiddels naar onze verzendingsdienst is gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Wanneer deze wordt aangemeld bij PostNL, ontvang jij een track en trace om het pakketje te volgen. Alvast heel veel plezier met de nieuwe versterker! 

Helaas nog steeds niet onderweg, status staat nog op 'in behandeling' :(

Reputatie 7
Badge +14

Bedankt voor de tip, ik heb nu mijn werklaptop maar losgekoppeld en deze kabel gebruikt om het wifipunt te verplaatsen naar de 1e verdieping. Dit werkt vooralsnog goed genoeg voor mijn dochter op zolder en voor mij beneden.

Graag gedaan.  Een ethernet kabel is iets wat je sneller ergens vandaan haalt dan een wifi punt.

Hi @Debbyvd75, ik ben gelijk met je mee gaan kijken voor het wifi-punt! Ik zie dat deze vandaag jouw kant op is verzonden. Hij staat nu inderdaad nog op ‘in behandeling’, maar de status zou moeten veranderen en het pakket komt binnen enkele dagen bij je binnen. Je gaat hier ook nog een Track and Trace over binnen krijgen. Kan je ons hier op de hoogte houden of je de status ziet veranderen? Mocht dit namelijk binnen twee dagen nog steeds hetzelfde zijn, dan hoor ik dat graag. Maar zo te zien gaat het helemaal goedkomen en is hij vanochtend jouw kant op gestuurd! 😊

Nog steeds op In behandeling. Duurt best lang moet ik zeggen :(

Helaas de status is nog steeds niet veranderd en ook volgens Postnl is het pakketje nog niet aangemeld :(

Het bekabeld aansluiten van wifipunt 1 op de router had jammer genoeg ook niet het gewenste effect van bereikbaarheid op zolder (waar mijn dochter nu thuisonderwijs moet volgen ivm quarantaine). Dat wordt wederom een dag unlimited aanschaffen.

Als ik door al die losse unlimited dagen hoger kom dan het unlimited week- of maandbedrag, wordt dat dan automatisch omgezet?

Reputatie 7
Badge +14

Die updates van post nl komen meestal in de nacht. Check het nu nog eens? Misschien anders even tijdelijk een kabel los over de trap leggen en dan op de eerste verdieping het wifi punt plaatsen? 

Er is geen mechanische dat aan het einde van de maand bundels bij elkaar opgeteld voor de goedkoopste oplossing. Je kunt wel je abonnement upgraden naar Unlimited en dat voor de volgende maand weer terug draaien. Eerder die maand aangeschafte bundels of, in andere gevallen,  overschrijding van belminuten worden ook gefactureerd.

Reputatie 7

Hi @Debbyvd75, wegens een vertraging in de logistieke keten kon het pakket uiterlijk gisteren verstuurd worden! Ik verwacht dat jij vandaag of morgen dan ook de Track and Trace binnenkrijgt. Sorry voor de vertraging, maar weet dus dat dit helemaal goed gaat komen! 💪

Helaas @eric , ik had al speciaal na middernacht gekeken, maar nog steeds geen verandering qua status :(

Bedankt voor de tip, ik heb nu mijn werklaptop maar losgekoppeld en deze kabel gebruikt om het wifipunt te verplaatsen naar de 1e verdieping. Dit werkt vooralsnog goed genoeg voor mijn dochter op zolder en voor mij beneden.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Debbyvd75 

Normaal ontvang je het WiFi punt zo snel mogelijk, zie je nu ook 2 WiFi punten staan in je T-Mobile thuis account en heb je een bevestiging van je bestelling ontvangen?

Ja, ik zie dat de status 'in behandeling' is en ik heb 4 januari een bevestiging gehad.