EZICLEAN x850 robotstofzuiger koppelt niet.

  • 14 April 2023
  • 7 reacties
  • 294 Bekeken

De EZICLEAN x850 robotstofzuiger krijg ik niet gekoppeld aan de app. Wie weet raad


7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Veenendaal 

Ben je een nieuwe klant en deed de stofzuiger het bij een andere provider wel goed of heb je hem nieuw aangeschaft en kan je hem niet koppelen?

Bij welke stap tijdens het koppelen lukt het niet precies?

Dag Waqqas,

Het is een nieuwe robotstofzuiger. Ik heb de wifi gesplitst in 2,4 g en 5 g. Op 5 g werkt het überhaupt niet. Ik heb alles gereset.  Ik krijg de melding: apparaat niet gevonden....op de router van alles geprobeerd zoals in de community geopperd. Beveiligingen uit etc. Helaas.....

Reputatie 7
Badge +15

@Veenendaal

Welke router heb je van T-Mobile?

Wat gebeurt er bij het verbinden met 2,4 GHz? Indien je de Zyxel-T54 hebt dan zou je in de interface in het menu > netwerkinstellingen > draadloos > onderaan bij algemeen voor WPA2-PSK (beveiligingsmodus) kunnen kiezen, toepassen en dan proberen te verbinden.

Je kunt dit voor 2,4 GHz en/of 5 GHz toepassen door bij band de juiste te kiezen.

Hai Waqqas,

Sorry voor mijn trage reactie:

Wat je voorstelt is allemaal al diverse keren geprobeerd maar helaas.... Ik krijg in de app het bericht: apparaat niet gevonden. De EZICLEAN maakt blijkbaar wel contact met de router ( is te vinden in " opgeslagen netwerken") maar niet met de app/ telefoon. Heel raar... Wat voor opties zijn er nog...???

 

Reputatie 7
Badge +15

@Veenendaal 

In de interface van de Zyxel-T54 kan je in het menu bij netwerkinstellingen, draadloos, andere, 802.11 modus WiFi 6 uitschakelen door b/g/n gemengd te selecteren bijvoorbeeld zonder ax dus.

Dit kan je doen voor zowel 2,4 en 5 GHz.

Snik snik, ook al gedaan 

Het is hopeloos. Ook van stopcontact gewisseld ( andere groep) maar geen verbinding met het apparaat....Ik denk dat het apparaat wel kontakt maakt met de wifi 2,4 en ook de telefoon staat op wifi 2,4 en vervoygazt er iets mis. Heb ook de app opnieuw geïnstalleerd. Nieuwe gebruikersnaam etc. Helaas...

Reageer