Beantwoord

Firmware WAP6807

  • 20 September 2022
  • 10 reacties
  • 554 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Wat is de laatste firmware versie van de WAP6807
Ik heb er 2 staan met verschillende firmware versies

V1.00(ABTB.2)b22W

V1.00(ABTB.1)b15_E0_20210915

Waar kan ik de laatste versie downloaden, zodat beide gelijk zijn

 

Alvast bedankt

Jerry

icon

Beste antwoord door TechRacing93 20 September 2022, 12:04

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @xynix

FW V1.00(ABTB.2)b22W is de laatste versie. Je kan deze niet ergens downloaden. Ze worden vanzelf voorzien van de laatste verise door TM. 

Wat je kan doen met degene die nog op een oudere draait is deze resetten en opnieuw koppelen met het modem. Dan moet het goed komen binnen 48 uur. 

Welk modem gebruik je? 

 

Ik heb een T54 staan, ik had het idee dat de eerste wel goed ging maar deze niet. zal hem eens resetten

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @xynix,

Hoe ben je aan de WAP6807 met versie b15 gekomen? Heb je deze via T-Mobile aangevraagd of van Marktplaats of iets dergelijks gekocht?

Hoi @xynix,

Hoe ben je aan de WAP6807 met versie b15 gekomen? Heb je deze via T-Mobile aangevraagd of van Marktplaats of iets dergelijks gekocht?



Nee komt van MP af, volgens mij uit de tijd van voor TM

Reputatie 6
Badge +3


Nee komt van MP af, volgens mij uit de tijd van voor TM

Dat verklaard ook een hoop 🙂 Dan zal die geen update krijgen vanuit TM en ook niet volledige werken met de T54. 


Nee komt van MP af, volgens mij uit de tijd van voor TM

Dat verklaard ook een hoop 🙂 Dan zal die geen update krijgen vanuit TM en ook niet volledige werken met de T54. 

En is er dan ook niet aan een Firmware te komen. of te wel T-mobile heeft het alleen recht op de WAP6807

Reputatie 6
Badge +3

En is er dan ook niet aan een Firmware te komen. of te wel T-mobile heeft het alleen recht op de WAP6807

Nee helaas niet, TM heeft niet het alleen recht op de WAP6807 maar het niet een device wat “retail” beschikbaar is dus er is geen FW te downloaden voor iedereen, er wordt alleen FW geleverd aan Operators.. En TM heeft een speciale FW voor WAP6807

Reputatie 7
Badge +6

Deze firmware is van Online. Op zich werkt de WAP er niet minder goed door, maar hij kan geen updates ontvangen en dat is met het oog op veiligheid niet handig. Ik heb een balletje opgegooid of hier toch iets aan te doen is. Als ik iets hoor, laat ik het weten.

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb het nagevraagd maar hier is niks aan te doen. Als je toch een geüpdatete WAP wilt, kun je er bij T-Mobile een huren.

(Of je kunt een andere op Marktplaats kopen en de verkoper vragen van welke provider de WAP afkomstig is, maar dat heb je niet van mij.)

Ik heb het nagevraagd maar hier is niks aan te doen. Als je toch een geüpdatete WAP wilt, kun je er bij T-Mobile een huren.

(Of je kunt een andere op Marktplaats kopen en de verkoper vragen van welke provider de WAP afkomstig is, maar dat heb je niet van mij.)

Heb het niet gelezen maar denk dat dit de oplossing gaat worden

Reageer